Sunday, November 14, 2010

Ahad yg sibuk..

Sibuk??
sibuk la sgt kan kan kan..
hahahhahah!

Yela uolls selalunya mama dah masak, tau tau makan je. Harini ai kena masak plak. Tgk tgk dah kol 12 lebey tak masak-masak lagi. Kalau mama masak ni, time ni dah kenyang dah pon ok. Hehehhe!!

Dengan baju bergunung perlu lipat.
Bilik sepah macam kapal karam.
Dapur memanggil-manggil soh masak.
Sib baik adik-adik ku tak memekak soh masak, kalau tak dah berzikir kat telinga ni "lapoo lapoo lapoo" panggg sekali bawu tau tak kasi chan org rehat jap. Kekkeke!!

Owh! Hari saya mahu masak Ayam Madu MissWawa.
Napa nama nya gitu, sbb ni resepi aku.
Lantak la nk buh nama ape.. hahaa!
Jadi ke tak, tak tau la teman.
M0h la kita masak y0h..
=)

Selalu hari ahad ni dah buleh rehat-rehat goyang kaki sambey tgk hindustan. Tapi semalam kat teman ni gi kenduri kat tangkak. Tu yg keje umah semalam tak abes tuh.. Aiyooo!!

Moh la kita!!




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998