Friday, October 8, 2010

Tuhan Beri Aku Cinta

Layan je la lagu neh eyh. Cam best plak. =)

Sejak dua menjak ni feeling jiwang semacam je lah akk neh. Mungkin sbb demam kottttt. Rasa cam kesunyian gitu. ECeh!!

P.e.r.a.s.a.a.n org tak bape sihat selalunya memang cam gini. Hahaha! Dia memerlukan LEBIH perhatian dan kasih sayang tapi tak ada siapa plak tuh yg pedulikan. Mula lah kata takde sapa yg sayang. Pehtu mula la nk em0 kan. hahahhaa. Shian.. Malang siapa dpt cik wawa. Nasib laa.. Muehehhee!!

Layann..

6 comments:

ielamorry.om said...

best jugak lagu ni :)

lea said...

lagu ni memang besh!

m!da BucHuxX said...

lagu saper niy. .

Hezesuze said...

pestime dengar trus jatuh cinta ngan lagu nie huhuhuhu

Puan Capa said...

lagu ni sesuai tak utk mak budak?

Rashid said...

salam

hah! tu le.. abang nak temankan tak nak. Kan dah mula kesunyian tu.. Kalau tak bolehle abg bawa jenjalan. tengok anak-anak ikan berenang tenang .. tengok bintang-bintang berkerdipan indah ..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998