Sunday, October 31, 2010

Tak ada rezeki..

Uwaaaa!!
Gelang tangan emas aku hilang lahh!
Puas d0k carik tapi tak jumpa.
Tak kan tercicir plak.

Masa mandi kat Sunway lagoon minggu lepas aku buka simpan kat poket beg. Tadi baru teringat nk pakai balik. Seluk punya seluk. Aik! Takde.

Gelang tuh dibeli hasil titik peluh ku masa baru kerja.
Terkilan sgt!

Hmm..
Mungkin takde rezeki kot.

3 comments:

BUNGA said...

salam..
kesiannya.. mesti terkilan+sedih+x tau nak kata mcm mana bila brg kesayangan kita hilang kan.. lagi2 bila beli hasil kita sendiri.
tak aperlah, doa bnyk2.. mudah2an terjumpa semula yer

Hezesuze said...

cantik header baru ko wawa..clust!!
dah tau nk pegi mandi manda bukak ler gelang tu awal2 cik kak oiii.simpan kt rumah huhu

now dah ilang sape yang susah....ko jugak kan..ahakss

Anonymous said...

huhuhu...same la wawa..aku pon pernah hilang gelang emas gak...sedey wow...mmg terkilan kan?saba k..(anur...)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998