Tuesday, October 12, 2010

Selamat Pengantin Baru Faza Hilal & Umie

Selamat Pengantin Baru buat Faza Hilal & Umie..
Bulan ni byk betul terima jemputan kenduri kahwin rakan-rakan. Ada juga jemputan rumah terbuka sampai tak tau nak gi yang mana satu. Bagi rakan-rakan yg lain yg telah menjemput rumah terbuka dan majlis kahwin yg lain, maaf tidak dpt hadir atas sbb-sbb yg tidak dapat di elakkan.

Selamat Pengantin Baru la yer.. Moga bahagia dan kekal hingga ke akhir hayat.. =)
Terima jemputan dari Faza ni pon masa berbuka ramai-ramai kat Kadiaqq tempoh hari. Tu nasib jumpa kat sana kalau tak sampai ke harini memang tak jumpa dah..

Sama cantek, sama padan.. =)
Pergi berdua sahaja dengan Cik Farziera. Cik Mariam takmo gi ada sebab2 yg tak dpt dielakkan. Y0la sgt kan padahal alasan segan.. Buleh gitu?? tertiba plak jadi pemalu.. Owh pehlish la dia pemalu. hahhaha!!
Majlis yg diadakan di Kompleks Sukan Bandar Tun Razak. Haaa nasib jugak la ai tau tempat nih, takde la nak memusing carik tempat. Kalau tak sesat kebarat semata-mata nk mencarik sesajorr..
Lepas kenduri pergi 1 buah rumah open house lagik. Aku rasa raya tahun ni berat mesti naik mendadak sbb makan sesajorr.. Hehhee!!


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998