Tuesday, October 5, 2010

Nonton 'We Are Family' @ Capsquare

Masa tgk wayang dengan BFF, tgk iklan ade cerita hindustan baru lakonan kajol. Ai ni peminat setia kajol ok, kenal kajol?? alaaaa heroin kuch kuch hotai hay tuu.. Tak tau sudah lah kekekke!!

Semangat ok nak gi tgk, nasib baik masa tu adik perempuan masih bercuti jadi ajak la adik-adik ku temankan kakak mereka ni gi tgk wayang cerita hidustan. Tak penah kot tgk wayang cerita hindustan, taktau nape kali ni beria-ria sgt nk tgk.Mungkin dah lama kot tak tgk kajol ni berlakon jadi tuh yg nk tgk sgt tuhh.. Yang adik-adik ikut je tanpan sebarang bantahan.. Hiks!
Masa dah sampai Capsquare tuh, dah beli tiket semua adik tegur "Kak, asal ramai bangla je kt cni..Melayu takde pon.. Ko ni kak wat malu je.."

Hahhaha. Serius ok takde melayu pun. Semua kaum dia je yg tgk cerita hindustan ni. Hehhe!! Lantak la janji aku dpt tgk.. =)
Filem "We Are Family" lakonan Kajol, Arjun Rampal & Kareena Kapoor.. =)Dalam filem ni si Kajol tu makin cantek plak aku tgkk.. Shukeee!!~~Biasa la kalau dah cerita hindustan kalau tak nangis berbaldi tak sah ok. Aii nii nangis sampai nk sedu-sedu sbb sedih beb bila kajol nak matik tuh. Aduiii tragis sungguhh.. huk3!!
Cerita ni mengisahkan keluarga yg berantakkan kerana Aman (Arjun Rampal) dh bercerai dengan Maya (Kajol) dan dia bersedia untuk berkahwin dengan Shreya (Kareena Kapoor). Tapi sebelum tu dia harus memperkenalkan Shreya dengan tiga orang anak-anak nya. Masa tu la cabaran si Kareena tu nk menambat hati anak-anak Arjun.
Masa ni Arjun serba salah nk kenalkan kepada anak-anak. .
Bile dah dapat tahu si Kajol takkan hidup lama, dia meminta bantuan Kareena utk menjaga anak-anaknya bila dia dah takda nanti. Masa tu aku dah sok sek sok sek nangis tuu. hahahha!

Tgk la korangg.. bestt!! Aii kasi 5 bintang!! muahkk..

2 comments:

Hezesuze said...

aduaaii lom mati lagik dah carikkan pengganti tuk laki dia ek....hehe

sebab ko kata byk sgt mat bangla makenye akak beli CD jelah nnti huhu

nUR_rOsALiNdA said...

wakkkkkkkkkkk
cam best je citer ni
lama x layan hindustan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998