Thursday, October 7, 2010

Kar0k @ Ampang PArk!

Lepas je abes tgk wayang kiteorang pi ampang park plak sesi menyumbang kan lagu. Masing2 ajak tuh kemain syok la lagi kan, yg kena keluarkan belanja tuh sape lagi?? Aku jugakk.. adehh!!
Mulut tu kemain muncung lagi. heheh! Aku sebenarnya tak bapa suke pi karok ni ramai-ramai sbb nk tunggu giliran kooo nyanyi punya la lama.. Elok2 ingat lagu ape nk nyanyi terus lupe.. hehhehe!

Kalau buleh bilik tuh aku sorang pon takpe takyah ramai2, buat semak je.. Hahhaa!Budak ni kadang2 betui, kadang2 sewel sikit. hahah!Oh tertiba cam ala-ala artis gitu.. "No camera pehlishhh!!" hiks!Dorang layan lagu Waka waka.. =)Haa satu lagi aku tak bape suke kalau koo tgh feel nyanyii, ade plak suara latar. Maksud aku disitu ade org sibuk2 nk nyanyi sama.. Erk eleh tunggu la turn koo baru nk nyanyi kan, sibuk je nk nyanyi lagu aku pehal. Tau aar suara ko sedapp kan.. hahahhaha!!Layan hindustan ok.. lebih menari dari menyanyii.. lallala!!Dh nyanyi mesti lapo punya, lagi2 memang dah bau ayam goreng dari tadi.. Aii belanja yg adik kecik je, yg besar tu bayo snediri semua aku nk belanja buleh koring poket den ni ha. hehhe!
Memikirkan berapa duit habes pada hari itu??Cakkk!! Pening duit abess utk 1 hari.. aiyooo!!

4 comments:

Hezesuze said...

wah gegeh pergi karok ek...so bila nk g karok ngan akak lak?? huhu

eh eh baju same lak ngan header uuols kan....mihahhaa

b0ss said...

sudah la kak, sampai skarang takde pon karaoke sesama..

Wawa_Nadwa said...

Hezesuze:

owh bila2 je.
janji time gaji.
hahhaa!

hehe.. mesti lah kak.. gambo dan hari yg sama tuh..
hehe!

Wawa_Nadwa said...

bo0s :

haaa ape lagi.. bo0k cepat kita gi..
hehhe!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998