Thursday, October 28, 2010

Jangan pandang belakang congkak 2

Dah lama gi tgk cerita nih, lupa mau update l0h. Hiks!

Lawak ke tak?? Mama aii gelak beria-ria kira best la tuh kot.. hee!!

Tapi bagi aku filem 'Jangan Pandang Belakang Congkak 1' tu lagik lawak kot berbanding yang ke 2 neh. Yang kali nih lawak la gak tapi aku shuke yg dulu punya sbb ada Shaheizy Sam kot. Hehe! =)

Filem ni Okey pon sbb ade Lan Pet Pet tu je, rasanya kalau dia takde mungkin membosankan kot. Nak harapkan Cat Farish biasa-biasa je.
Ai kasi bintang je.. lalallala~~

2 comments:

Hezesuze said...

aci tak kalo ckp akak tak bape minat tgok filem melayu nie...suke tgok citer omputih hehehehe

mEiZ SHA said...

kite ada tgk yang no1 jer..kalau dtg anak buah 24 jam suh pasang citer hantu toyon dia ni..:)

dia panggil TOYOL tu TOYON..hhehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998