Wednesday, October 27, 2010

Cuba teka anak siapa??

Meh teka meh..
Ni bukan contest yer.
Takde adiah tau jgn plak nnti ko tuntut plak adiah kat aku. Hahhahha!

Anak blogger tegar.
Minat hijoo.
dah itu je clue buleh kasi ok.
Kalau jawapan betul maknanya anda selalu follow blog emak nya la kan..
lallalallala!!

Saja je soh teka..
hihihi!!


6 comments:

Anonymous said...

c33ra

fieza a.k.a ibu azwar qaiszar said...

cam keisha anak ceera je wawa...
hhehehe

CikPuanMiera said...

keisha bam bam.
da tentu anak ceera. hihi

Intan ~ Nur Azlina said...

heheheh... keisha, anak ceera :-)

Rashid said...

comelnya dia senyum.. nampak gigi putih bersih .. cute .. opss!!! tersilap tengok pula. hehe

Hezesuze said...

anak ceera...**aci tak tiru komen org?? hahahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998