Friday, October 15, 2010

Allahi Allah Kiya Karo - Maher Zain

Uiiiii... Sekarang ni kemain ramai gadis tergila-gilakan kat mamat sorang ni tau. Tertiba je dia jadi pujaan ramai. Tapi aku takde la tergila sgt pon, biasa-biasa je tgk pon cam sebelah mata aje. Kekkekekke!! Caya tak??Emcem tuh memang la emcem, tidak dapat dinafikan lagik. Muka dia kalau teng0k pon cam alahaiii tenang je kan.. Senyuman dia plak bleh membuatkan hati wanita ini cair weyhhh!!Tenung plak sebegini.. Aduhh! Tidak bisa men0lak lamaran si jejaka ini.. hiks!Tapia sayang aku terpaksa reject dia utk menjadi calon suami kerana dia botak. Ai tak gemar lelaki botak. Muehehehhe!!Lagu-lagu dia semua best-best!! Cam biasa ai ni kan peminat lagu berentak bollywood. Jadi lagu 'Allahi Allah Kiya Karo' ni la yang menjadi pebret ku..

Meh dengar meh.. Layann!!


Ai lebih meminati lelaki melayu.. Auww!! gataii..

3 comments:

Hezesuze said...

alaaaa sudah ada mr lan opkos ler uols tak minat maher zain ni kan wawa?? hahahahaha

Wawa_Nadwa said...

kak heze :

maceh la kak kerna memahami. hahha. sayang akk. hehhe!

ChiLaBaey's Spot said...

Wahh Wawa, layan Maher Zain pulak sekarang... Bagus2...

Contest telah bermula.... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998