Tuesday, September 21, 2010

Poning nak makan ape..

Kikis petai kemain gegeh lagi bukan makan pon. Yela lauk dan kueh punya la bykk, sampai dah taktau nak makan ape dah. Hehehhe!!

"Nak makan ape nih?? Nak makan ape nih..??"

Sampai orang dah abes makan masih tak makan makan lagi.. Walaupon lauk masak lemak ketam, Sambal udang petai, Gulai tempoyak, meehoon sup dengan macam-macam jenis kuehh dan byk lagi lah..

Aku tak reti nak makan kalau makanan byk sgt depan depan mata.. aiyoo!!
Air plak macam-macam jenis air adoo. Air aku pada malam itu adalah sirap bandung+cincau. Kenyang dengan minum air je. Hahhaha!!Mereka makan bukan main semangat lagii ohh..Punya la ramai sampai tak muat kt laman nih ok. Sampai berlaga-laga muntuttt.. Ekiusss me!
Jadi saya kenyang dengan melihat mereka makan. Perut kemb0ng dengan air sesajorrr. Haa plus kuehh.. Erkk alhamdulilah!! =)

Rambut bawu kite cantek tak?? hiks..

6 comments:

ChiLaBaey's Spot said...

Mabeles lah Wawa, saya nak buat jugak lah kalau macam tu... :)

Hezesuze said...

wawiiii cantiknye rambut ko wawa..ke ko cover sbb xpakai tudung?? huhu

CikPuanMiera said...

menyentuh hati aku betol la ko nye rambut tu wa.. muahahahaha

Wawa_Nadwa said...

ChiLaBaey's Spot:

mesti la mabelesss!!
=)

Wawa_Nadwa said...

Hezesuze :

cantek kan.
mesti la cover.
hahahha!~

Wawa_Nadwa said...

CikPuanMiera :

kekeke!
ni pes time tunjuk rambut ai taw.
hahha!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998