Tuesday, September 28, 2010

Photoshoot Raya

Padahal nk gi beraya camne leh tukar photoshoot pun taktau lah den.. hehhe! biasa la kan aii pantang tgk kamera nih, bila dah ade org tolong amekkan gambo aku posing je lah. Hehe!

Sbb tu aku tak suke pegang kamera nnti kita yg kena amek gambo jadi biarkan kamera ditangan org lain.. Hahhahha!Takde ape nk taip dah. Saje nk tunjuk gambo-gambo raya kt kampung kat korang.. Layan je la eyh.. =)
Kebetulan yg belakang tuh baru balik beraya, el0k je macam bersusun.. =)Kaler bunga ngan baju dah sama.. Gadis dan bunga.. =)Pinjam rumah org depan. hehehe! Masa nk naik titi ni sgt tak0t ok. Dah uzur sgt sgt dah titi ni, jgn ade yg jadi mangsa jatuh parit sudaaa.. =)Posing mencangkung.. =)
Angah yg ala-ala zamani.. Haha! Sakit muntot d0k belakang beskal tuh.. adehh!Gaya mahu gi beraya.. =)Berlatar belakangkan sawah..


Gegeh ok redah sawah ni bagai. Dah la miang sanggup gak tuh pi redah. Hahhaha!
Aku dah tak pandai naik beskal. Hahahha!! Tak tak reti plak sbb dah lama kot tak naik. Adehh!!
Haluan berbeza.. =)
Like dis picture.. =)
Fifi, Wawa, Dyla & Intan.. =)Posing atas umah plak.. Macam dh roboh umah Tok anak cucuk berlari kat atas tuh. Hahhahha! Ok abes dahh..
Model : Wawa, Dyla, Fifi & Intan
Photographer : Angah Nash
Lokasi : Kampung

4 comments:

ChiLaBaey's Spot said...

Saya suka gambar yang atas jambatan parit tu... kalau tergolek, lagi cantik.... Heheheheh..... Gurau2 jer Wa.... :)

♥ QaseH ♥ said...

cantic nyer pic dear

Hezesuze said...

ko nie mmg pandai posing depang camera arr wawa...nape tak jadi model jek...model muslimah gtew..huhu

Diarihatiku1976 said...

ala..laa..lawo dan cutenyer...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998