Thursday, September 23, 2010

Peruntukkan duit raya

Memang tiap-tiap tahun aku akan sediakan sedikit duit raya utk adik-adik aku, adik-adik sedara, anak buah dan untuk budak-budak kecik yang datang beraya kat umah. Walaupon tak byk tapi masih ade peruntukkan duit raya tuk mereka.

Tahun ni plus utk mama dan abah. Tahun sebelumnya takdak memandangkan takde budjet, jadi tahun ni adoo la ckitt. Tak byk pon, janji kasi. Kira rezeki mereka gak la bila kerajaan kasi duit raya tu kan.. heee!!Ni salah sorang anak buah, Iman. Kat kampung ai ade lebih kurang sepuluh kot anak buah. Utk anak-anak buah dan adik sedara kasi RM5 sajor. Utk budak2 lain kasi Rm2 ckup, takleh byk2.. Hehehe!!

Adik-adik kata tahun ni aku kasi ckit, yela kena kurangkan sbb dh masuk dalam ngpau mama dan abah. Kekkekeke!!~~
Owhh woo!! Saya juga dapat duit raya dari kakak kesayangan ku, Kak Yanti. Tenkiuu kak! Dia lah yg satu-satu nya kasi duit raya kt aku tahun ni hehhehe. muahkk..!!

Sape2 rasa nk kasi wet raya tu dialu-alukan. Hahhahah!!

2 comments:

Hezesuze said...

nak duit raya gak....ish ish not for me but tuk anak2 akak...alaaa 3 orang baru RM15 jek wawa oiii mihahahahahahahah

lea said...

saya mahu duit raya jugak!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998