Monday, September 27, 2010

Laki s0lat jumaat, wanita berposing sakann..

Yela raya kan hari jumaat. Bila dah tghari tuh dah tentu2 yg lelaki gi s0lat jumaat. Tinggal je la org perempuan kek umah. Nak makan dah kenyang jadi ape laei bergambo aje lah.. =)Ni umah maklong. Sebelah ajo yo kek umah Tok. Asal den ckp nogori pun taktau, ko berkenan ngn org nogori.. jeng jeng jeng.. hehheehe~!Tala je kemera, masing2 kelam kabut tu bagai nak rak. Semua mmg suka bergambo yer, termasuk makcik2 dengan Tok2 sekali.. =)Kec0h tu toksah ckp la. Mulut masing2 nk ckp, mmg tak paham satu ape pun.. hihihi!!Ok cun!
Dari atas : Mama, MakTam (merah), MakNgah, Fifi dan Me! =)
Adik beradik mama... =)MakLong, MakNgah, MakJang, MakNdak(mama), MakTam dan Acik dan yg tengah2 tu Tok. Yang ni baru separuh adik beradik mama. =)
Plus MakSu tudung purple tuh.. =)
Adik-adik ku.. Intan & Ain.. =)
Sorang anak buah yang sorang lagi adik sedara.
Owh mereka semua bertudung hitam. Disebabkan ai paling tua jadi kena lain dari yang lagi. Kata 'kakak'.. hehehhe!!Mereka yg gila-gila.. =)
Tgk tgkk.. Bergambo sakan punya pasal abes runtuh maklong nyer langsir. Hahha.. Haa haa taktau!!Me & Fifi!! Mereka panggil kami 'kakak'.. Kalau panggil kang dua-dua menyahuttt.. hehhee!Ok gerak beraya umah yg lain plak... tata!!~

3 comments:

nUR_rOsALiNdA said...

akak ketiduran masa diorg g solat jumaat..Hehehehe~

Hezesuze said...

wah meriahnye uols....cantik gambo2 uols nie...clust!!

ChiLaBaey's Spot said...

Banyak gambar dari kuih raya ni Wa... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998