Thursday, September 23, 2010

Jubah pinjam

Sebenarnya sudah lama aku teringin nak pkai jubah nih. Hajat hati tidak kesampaikan bile mengenangkan harga baju jubah mencecah ratusan ringgit malaysia. Hihihi!!~

Serius aku katakan belum pernah lagi baju aku harga sebegitu. Tak penah!! Jadi bile tgk jubah harga camtu pikiaQ dobloh pat kali gak la nak membelinya. Bukan kedekut tapi jimat. hahaha! Gaji tak besaQ soo ukur baju dibadan sendiri yerrr..Pagi raya tu siap-siap nak pi solat, Mak Su kasi pinjam la jubah dia ni. Ape lagi nak sajor la mmg dah lama teringin nak pakai. Walaupon jubah pinjam wa tak kisah janji hajat dihati selama ini tercapai jua. Hehhee. Yela bukan lama sgt pon nk pakai jubah tuh, kejap je lepas abes solat tu tukar la baju raya plak kan.. =)

Pas s0lat kiteorang ziarah kubur arwah Tokwan. Rasanya dah 2 tahun aku tak ziarah zubur Tokwan, yela 2 tahun raya KL dulu tak sempat pon nk dtg. Baca yassin ramai-ramai dan terus pulang. Gambar bwh ni Tok sayerr, Mak kpd mama..

Tertiba rindu kat Arwah Tokwan.. ='(Rasanya nak taknak memang kena beli satu la jubah, ada satu pon jadi la kan. Sekarang ni pun dah mcm2 jenis ado, cantek-cantek plak tuh. Harga pun sudah tentu cantek gak. hee!!
Rasa macam budak 'baik' plak bila pakai jubah ni.. hehehe!!

3 comments:

nUR_rOsALiNdA said...

Pagi raya aritu akak pakai jubah..hehehehe~ pasni x tau la bila lagi nak pakai jubah tu..beli ke main mahal lagi

Cloud E said...

cantik wawa pakai jubah...

wa, x semua jubah mahal2 sampai ratus2 gitu..ada jugak yg elok tp x sampai seratus..cuma kna pandai cari...

anyway, selamat hari raya wawa!

♥ QaseH ♥ said...

wah sesuwei sgt

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998