Thursday, September 9, 2010

Epy Bufday Fatihah!

Happy Birthday Fatihah!!Haa ni bukan Fatihah tapi adik dia. Fatihah yang sebelah tuh. Hehhe!!
Mereka ni adik sepupu aku.
Masing-masing ngadap kek lambat noo dorang nk potong. Huhu!!~
Tgk dak belakang tuh dah tak sabo. Aku pun taktau mane datang budak tuh, tak kenal pon. Hhahaha! Jiran kot. Main bunga pi ngn budak2 ni.. =)
Si abang mahu geget kaki si adikk..!!
Budak2 kt luar sibuka main bunga api.. Skrng dah main ok mintak nk main mercun. Dulu kita masa kecik main bunga pi yg merah belang2 tu je. Nak buat mercun patah kecik2. hehehe!
Atuk yg memerhatikan cucu2 diluar.. hehe!!
Aku, Amar dan Alice.. Sudah abes makan kek.. nyummy!! =)
Last pic.. =)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998