Thursday, September 2, 2010

Bubuk Lambuk punya pasal!!

Jumaat lepas beli la bubur lambuk kt pakcik opis aku ni haaa. Beli sampai 2 bungkus kooo sbb bubur lambuk kg baru harus sedapppp!! Kelazatan bubur lambuk kg baru tidak buleh dinafikan lagi. Pergghh!!

Ade opis boy ni tegur "Huii byk nyerr kasi la aku satuu.."

Dengan slumber aku jwb "Ahh takyahh.."

Tepat kol 4.30 petang aku bergegas pulang. Bukan aku je satu opis ni haaa, kelam kabut balikk.. Hehhehe!!

Masuk kereta bersama penumpang-penumpang ku, laju terus keluar kampus. Dalam perjalan pulang tuh tertiba "Ya Allahhhhh!!"

Budak2 dalam kereta semua terkejut sbb aku jerit kuat ketika itu.. Hahhahha!!

"Bubur lambuk tertinggal kat opis laa.. camne nihh.. Adoii membazir je.."

Nak patah balik, kwn2 yg tumpang tuh mesti dorang nak balik awal kan. Call budak2 opis semua dah balik. Tertiba teringat budak yg mintak bubur lambuk tu. Adehh rasa bersalah tertiba ckp camtuh tadii.. Ni la akibatnya berlagakk sgt bulan2 puasa nih.. muehehehe!

Yang aku risau tu sgt tuh dah la membazir sampai 2 bungkus. Kalau tinggal sabtu ahad dah la cuti. Korang buleh bayangkan tak camne bau bubuk lambuk tu nanti??? hahahhaa..

Hari isnin aku cuti, call bdk2 opis soh tolong buangkan. Perghhhhh!! bau jgn ckp la. Berbau hingga menusuk kalbuuu satu opis. Hehehhe. Sekarang ni kalau beli bubuk lambuk satu opis ingatkan aku "Waaaa.. bubur lambuk jgn lupeeeeeeeeeeeeeee.." kekekekkekke!!

Terima kasih kerana mengingatkan.. hiks!!

2 comments:

cha said...

haha mesti terkilan giler kan u :P

Hezesuze said...

hahaha padan muka uols....ngee
belum try bubur lambuk akak lagik...huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998