Wednesday, September 8, 2010

Bowling @ Flaming0o..

Pas je berbuka dorang ajak pi main bowling plak. Si Farziera ni ajak je main bowling kemain laju je nak main yela sbb dia dh ready bwk stokin. hehhe!

Aku ni kira dh buleh kumpul stokin nipis yg beli kt pusat bowling tuh, byk gila dh kat umah tak pakai pun. Membazir je taw!!

Laju2 pi flamingo s0lat baru start main. Tapi aku sgt tidak puas hati bilik solat kt flamingo sbb bilik solat tu betul2 dalam tandas. Cam tak sesuai la buat bilik solat, susah nk gambar kan camne bilik solat itu.. haih!First time ok buh nama 'saidaton'.. hehehe! Bukan aku yg buh erk. Dorang yang gatai2 buh nama tu aku layan je lah. Tak sangka guna nama tu, aku dapat jatuhkan pin dengan byk nya. Kira manyak ongg woo.. hiks!Kami adalah penyeri pada malam ituu.. =)
Nyeb0k t0l si Faiz ni tawwwww.. =)
Pantang nampak kemera jadi gini la.. lalallal!~
Gaya pemain d0nia.. Coiii!! hahaha.. Muka Faris yg berbaju hitam itu cam mintak penampoo. Malam tu dia tertiba jadi pendiam sbb gelpren adoo.. Hahhaa! pehlishh la weyh gelak pun tak dgr suara ok.. =)
Wowww!! Ingat senang nk jatuhkan 2 pin. Semangat kooo baling.. =)
Tu tanda dapat jatuhkan ke tak tuh?? =P
Meraka yg gila-gila. Layan je la.. =)Dan lagik.. =)Sebelum masuk lif, sempat lagik. Gaya dorang rasa nk sepak sekor-sekor. Saje je buat gaya gitu.. haishhh!!Masuk lif bergambo lagii.. Sakit pipi ni dok senyum sesajor. hahahha!!Peace.. lalallaa!!~=)
Dan gambar terakhir untuk entry ini.. yeayy!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998