Monday, September 27, 2010

Bermaafan di pagi raya. WAJIB!!

Bermaafan adalah satu kewajipan bagi kami di pagi raya walaupon tak ckup korum yer sbb adik lelaki aku tak balik kena kerja. alololoohh! shian dia..

Selalunya lepas s0lat aidilfitri, tukar2 baju bagai touch-up ckitt baru berkumpul utk salam salam semua ni.

Kadang2 tu baru nak maaf2 salam2 ade budak2 kecik dah datang nk beraya kooo.. Awal pagi dah datang beraya, dah tau sebenarnya dorang nk duit raya je sooo takyah susah2 nk masuk hulur je duit raya pastu balik la dorang. hahahah!

Jadi aku sebagai anak sulung, aku la kena mulakan dulu. Masa dgn abah relaks lagii, buleh senyum-senyum.. hee!!
Sampai je kat mama, belum ckp ape lagi baru pegang tangan pon dah sebak dah bergenangn aiyaQ mata ni haa. Hahhaha! Byk d0sa la tuh.. isk isk iskk!!Ngan adik perempuan plak, byk gelakk.. kekekke!! Rasa nak tampoo je muke dia tau, byk main. Mintak maaf Cepatttt!!!
"Kak, aku nk mintak maaf klu aku ade buat salah dgn kooo.. Halalkan la erk hutang aku kat koo.. bla bla bla bla.." "Erkk.. bkan aku ke byk hutang koo.. klu gitu halalkan je la eryh.. yeyyyy!!"

Hahhaa. Tak ke main2 tuh.. Hutang dgn adik beradik takpe.. hehehhe!
Adik lagi sempoii.. "Kak selamat hari raya maaf zahir batin. Adik mintak maaf klu adik ade wat salah. Ok dah.. Duit raya.." hahaha . Lepukk dak ni kang.. =D
Senyuman yg sama.. =)
Ni Tok saya.. =)Family aku yg tak ckup korum.. Adik duduk terpeleott!Sayang keluarga saya sgt-sgt!! muahkk.. =)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998