Wednesday, August 25, 2010

Tudung yg sama. Orang yg berbeza

Paham-paham je la adik perempuan aku ni kan, ade je pesyen tudung baru yang akan dia bwk balik kat umah. Yang heran nyer semua yg dia pakai semua sesuaiii.. Serius aku sgt jeles dengan beliau. haahahah!!

Kadang2 tuh aku tgk shawl cam alas meja pun ada, tapi dh letak dah lilit kat pala tu cam cantek la plak. kekekekkeke!!Belit sana, belit sini.. Pusing kanan, pusing kiri.. Tup tup dah jadii.. Wahhhh!! Hebatnya koo nyanyahhhh. Tertiba cam terkesima melihat dia pkai tudung tuhh..

Dalam diam-diam tgk dia pakai tuh, hati ni memberontak utk mencuba sebenarnya.. Heh!
Bile dh pakai tuh, semangkukk pipi keluar kooo.. Uwaaaaaaaaa!! mana nk sorok pipi nehh.. hahahhaha! pangg sekalii..

Ehem ehem sila abaikan belakang yg bersepah itu.. lalallalal!!
Terasa cam serabaii giler pkai camni tapi tgk org pkai elok je. Senang2 aku sarung je tudung pesyen ikin tuh abehh cerita.. senang je!!. Hiks..
Takpe takpe pipi tembam comey pe.. Ayat nk sedapkan hati diri sendiri. Muehehehhehe!! ✿(◕‿-)✿

Padahal pipi je tembam, yer yer aku sedar. Tapi bile org tegur "eyh koo dah gem0kk la.." Sentap aku weyh. Jujur sgt korang ni taw! hahahha.

6 comments:

ChiLaBaey's Spot said...

Ni kembar tak seiras ni... Tudung yang kembar sebenarnye ni Wa... :)

Hezesuze said...

weii wawa..cantik pe ko pakai shawl tu..muka bujur sirih...kalo akak ni bulat sokmo...huhu

CikPuanMiera said...

meh aku komen ikhlas ye...

mmg la pp ko gedabak kuor sbb ko pakai inner tu bakang sgt..
ce ko pakai inner depan sket cam nyah pakai.. harus la comel gitu..

hahaha..
gud try bebeh =p

sLEEping BEauty said...

comel pe...
teruskan ngn shawl pulak pas ni wawa ... =)

inspired by syaidatie nurdilla said...

kak.. sib baek ko letak gambar ak chomel2.. klu x, nahas ko.. llallal~~
kembang kuncup da lobang idong nih..

diLLa said...

cun r kak....;)~iklas nEy~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998