Thursday, August 12, 2010

Steamboat sebelum puasa

Sekarang ni tak tahu kenapa selera aku nak makan nasik agak kurang, takleh pandang nasik langsung. Duluuuuuu punya la gilerrr ngn ayam. Tak kisah la hari-har makan ayam pon takpe tapi sekarang, dengar or tgk je ayam ke rasa muak. Hehhee!!

Lebih gemar makanan yang berkuah macam sup ke, tom yam ke, laksa ke, soto ke dan sama waktu dengan nya. Heeeeeeeeeeeee!!

Balik dari kerja haritu ni sebelum puasa lah, mama ajak gi jusco AU nak amek kad kredit mama. Lepas amek kad mama terus ajak makan, kebetulan masing2 takde selera makan nasik so mama ajak makan stemboat sajorrr.Bila dah keluar berdua, kami byk abeskan masa bersama. Lagi2 kalau perasan sejak dua menjak kerap makan luar ngan mama, berdua je plak tuh. Heee!!

Mama sekarang takleh makan seafood, makan pun byk kena pantang sooo susah taktau nak makan ape. Kalau mama nak makan aku bg signal "Haipp.. mkn ckit je.." Hiks! Kadang cam kesian, takpe makan la.. (^_^)
Kami pilih pun sikit-sikit je, amek pon yg kami suka. Nak amek set tgk cam tak sedap je dorang kasi, baik pilih kan. =)Sambil buh tu mulut membebel je. Hahhaha! Thanks mama snap dis pic.."Makan Semua.." Bulan pose ni tgk camni alahaii terliuQ haku.. hahhaha.. (^_^)
Pas makan ingat nk terus balik, buleh teringin plak nk nyanyiiiiii.. "Ma, jom temankan akk nyanyi satu dua lagu pun jadi la.."

Sib baik mama sgt memahami, ikutt je la kehendak anak nya ini. Nyanyi plak semua lagu lama-lama, khas utk mama. Lallalallala!~

6 comments:

Hezesuze said...

amboii mama uols cam kakak lak...muda tuu....huhu

EpoL ჌Madd said...

oh mak kau. :)

mahira oya said...

kt mane tu..

Wawa_Nadwa said...

kak heze :

owh sbb tu bleh satu kepala..
hehe!

Wawa_Nadwa said...

ep0L :

ye mak sayeerrr!!

Wawa_Nadwa said...

mahira :

kat johnnyss, jusco!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998