Friday, August 27, 2010

Saya sudah tua!!

Tahun 2010 ni masa berlalu begitu pantas.
Pejam celik pejam celik pejam celik.
Sekejap je dah 24 tahun hari ini.
Owh saya sudah tua!!
hhihihi!~
.
.
.- 27 Ogos 2010 -

22 comments:

eqbalzack said...

tua tapi lawa takpe...semua org nak...hehe

**nak htr form kat skudai...doa2kan abg eq dapat ek (nak kat KL)...hehe

cha said...

happy bday wa.i lg tua dr u?huwaaaa

Wawa_Nadwa said...

abg EQ :

hehe.. ok insyaAllah. moga dpt kt KL buleh jumpe abg selalu.. hahah!~

Wawa_Nadwa said...

cha :

erk..
tak kisah la tp maintain muda takpe. ehhe!

maceh eyh!

Sis-Lin said...

hepi besday wawa..
sis doakan semuga wawa kekal muda, sihat, cntik, dan di pnjangkan umur ceria bhgia hgga ke akhir hayat.. :)

Wawa_Nadwa said...

sisi lin :

amin.
thanks sis..
=)

::m!SS edURA hanUM:: said...

epy bufday miss wawa

S Y A M I R A said...

happy birthday sista (:
may Allah bless u always .
have a nice day (:

Wawa_Nadwa said...

::m!SS edURA hanUM::

tenkiuu edura!

Wawa_Nadwa said...

S Y A M I R A :

Amin.
maceh ye!!

Hezesuze said...

weii mane ade tua uols....muda tu...tembam lagik huhu

yg penting jiwa tetap remaja ahakss

ChiLaBaey's Spot said...

Hepy bufday dak cumel... Moga dimurahkan rezeki untuk memboling lagi dan sukses dengan kerjaya sekarang ni... :)

Wawa_Nadwa said...

kak heze :

hehe..yeke.. yela maceh sbb amek hati sy harini.. hehe!

Wawa_Nadwa said...

ChiLaBaey's Spot :

maceh pakngah! =)

Anonymous said...

hepy besday wawa,smoga pnjang umo dimurahkan rezeki


sue_besut

StghawBeghy MokMok said...

wargh...slamat ri tua

adenium said...

heppi birthday wawa...

Wawa_Nadwa said...

sue besut :

tenkiuu sue..
=)

Wawa_Nadwa said...

StghawBeghy MokMok :

MACEH!
OWH SY SUDA TUE..
=)

Wawa_Nadwa said...

adenium :

THANKS KAK MAYANG!

scottazmi said...

happy belated birhtday. :)

UnGu VioLet said...

happy birthday dik.. moga bahagia selalu.. ameen..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998