Tuesday, August 3, 2010

Nonton Predators bersama BFF!!

haaa.. kiteorang ni tak buleh kalau plan awal-awal selalunya mesti tak jadi. Malam main boling tuh saje ajak tgk wayang, haa sib baik mereka takde program lain dan OK sajorr. Kiteorang ni nampak je rapattt tapi tidak selalu keluar bersama yer. Jarang-jarang.. =)Bile dah jumpa byk benda yg dibualkan. Ada sahaja topik yg buleh buat kami ketawa tidak henti. Hehhehe!! Rasanya lama gak lepak kat sana, sambil makan sambil borak. Topik hari itu adalah LOAN. Semangat dorang explain kat haku.. Aduyaiii.. =)
Pose kami dengan air masing-masing.. hiks!
Gaya gadis ayu posing.. hee!! Si farziera ni sgt lembut dan sopan santun yer. Hehhe!
Mariam geng aku gelak. Salu ckp org gelak kuat, padahal dia pun sama. Hehehhe!! Bile mariam ada suasana sepi jadi ruih dengan gelak tawanya. Tembam!! Bosan menunggu!! yela koo beli tiket lama nooooo.. Lepak je la kat boling tuu sambai lebam.. hiks!
Kalau dah bosan gini la, bergambo sesajorr.. hahhahha!!
Peace!!Last pose. Ok dh puas tgk gambo aku nk komen cite 'Predators' plak.. Sebelum makann tu kiteorang siap-siap beli tiket cite Predators ni. Taktau camne buleh nk tgk cite nih, dah la lama nk tunggu masuk panggung. Yela nak tempat yg selesa kena la d0k belakang, aku kalau dok dlm tu kena dongak sampai berjam takmo takmo. hahhaha!

Yang si Farziera tgk cite ni siap tutup muka dengan tangan, macam cite ni seram plak. hee! Takde la seram pun cuma mendebarkan dan mengerikan.. tapi cite ni OKEY!

Bile kena kejar dengan menatang tu kan, aku plak rasa nak larik. hahha. takutt ok!! Berdebar-debar dibuatnya..



2 comments:

Hezesuze said...

ingatkan kluar ngan Lan...BFF gak kan....huhu

Kasawari said...

tak faham mcm mana diorg leh terpilih tercampak kat planet predator tu.. ermm kalo arnold susahnakeja berlakun mesti best kan..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998