Thursday, August 5, 2010

MOOD : Camping!!!!

Woooh0ooo!!

Besok kan uolss, aii dengan rakan-rakan opishh yang lain nk gi camping tau kat Bekelah Maran, Pahang. Alohh!! Tak sabar rasanya mahu camping. Rasanya paling akhir aku camping masa form 1, 2 camtuh la. Hehhehehe!! Sudah lama kan??

Tapi tapi tapiiiiiii!!!!!

Ada rasa risauu gak. Yela sejak akhir-akhir ni kan byk kes keluar surat kabooo mengenaiii kes kencin tikus atau nama saintifikk nyerr leptospirosis kat Lubuk Yu, Maran kan. Tanya gak budak2 opis ni, dorang kata toksah risau sbb Bekelah tu atas lg. Jawapan langsung tidak puaskan hatiku yg gundah gulana ini. Tapi perasaan membuak-buak nk pergi tuh ade. Heeeeee!! Jadii tawakal je la.. =P

Semangat kooo share beli khemah bagaii.. Ingatkan nk jimat, byk plak barang yg kena beli. Heee!!

Apa-apa pun doakan aku selamat yer! Yela nk meredah hutan, mendaki segala bagaii.. Dgr cerita org dh pergi cam susah je tu yg agak risau tuh. Takpe Gelang AC kan adoo, harap2 aku tak letih dan mengah sgt nnti. Lalallallaa!!~

Gi jumaat petang, balik ahad.. Isnin c00ootiii!! Heh cuti utk berehat kot.. hiks!

k tata!!

=P

4 comments:

::m!SS edURA hanUM:: said...

selamat bercamping cik wawa
msti syokkan
nak ikut =)

Wawa_Nadwa said...

::m!SS edURA hanUM:: :

tenkiuu miss edura.
hee!!
syok la kot.
hahhaa!
jom jom!!
=P

Hezesuze said...

dulu mmg akak suke bercamping...skrg nie suke bersnorkeling lak...hehe

Wawa_Nadwa said...

Hezesuze :

haha! alahaii sy snorkeling ni lemah ckit kak. hehhe!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998