Monday, August 2, 2010

Konon nk lepak je tapi..??

Sila lihat tarikh itu, 10 Julai 2010 - 8:37pm lagik.. Hehhee!! Kira cerita ni bulan lepas punya erkk. Korang kena paham, yg aku ni takde masa nk update, sibuk la sgt kan.. Heee!!!

Ntah kenapa tertiba Siti Mariam ni ajak lepak. Dalam hati aku mesti ada sesuatu dengan budak nih. Yes!! betuii tekaan aku. Yer sebagai kawan aku turut simpati dengan dia, tapi kita buleh buat ape pun kan. Cuma bagi kata-kata semangat dan gembirakan dia.. Itu sahaja yg mampu aku lakukan.. =)

Mulanya konon nak lepak je, dah si Farziera ni plak gataii mulut ajak pi main bowling. Aiseyhhh! Dah kol 9 lebih baru nak ckp, memandangkan takde ape2 pon kat umah kitaorang Ok je. Hehhe!
Disebabkan rumah aku yg paling dekat, jadi aku la yang menjadi mangsa utk amek stokin, bukan satu ye tapi 3 pasang sekali dengan macik macik ni punya. heeeeeeeee!!~

Dah sampai pusat bowling tu, kena tunggu giliran plak koooo.. Sanggup gak tunggu tu. . ahhaha! layan je la. .Sambil tunggu tu layan je la pic giler2 dari kiteorang yerr..CIk Farziera punya idea main bowling malam2 ni.. hehehe!!
Mariam, walaupon senyum sampai ke telinga tapi dalam hatinya siapa yg tau. hehehhe!! Koo buleh dapat lebih baik dari dulu okey. Dont worry!! =)Malam tu plan nk tgk wayang plakk.. ok next entry pehlishh!! (^_^)

3 comments:

Hezesuze said...

amboii gegeh men boling ek...bila nk lawan ngan akak nie?? huhu

Wawa_Nadwa said...

kak heze :

hehhe.. tu la pasal gegeh tol.
takmo la takut.. sbb awawa tak bape reti main. hahaha!

Amni said...

Cantik!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998