Thursday, August 26, 2010

Emylia Rosnaida & Emelda Rosmila

Malam bile ntah aku ngan mama gi ofis ACK kat bandar baru ampang, konon nak pi tukar barang n potong gelang. Bila dah sampai tuh cam sesak semacam je, dengan berkhemah khemah depan ofis ACK..

"Ma, dorang ade buat majlis berbuka pose ke??''

"Ntah.. td mama call shima(staf ack) dia tak ckp pape pun.. ''

Uiihh! punya la segan macik nk pi dah la ramai orang. Kite plak cam gini datang nk tukar brg. Hhahahha!! Sampai2 dorang punya artis tgh nyanyi..

Maam big bos ACK, Emylia soh kiteorang dok makan. EEEiiiii segan segan dengan baju gi sampai2 je soh makan. Suka tgk dia sgt peramah dan sporting gilerr.. Heeee!!
Mama tgh borak2 dengan Emylia, datang pula Emelda. Kenal?? Ala si wife Adlin Aman Ramli tuh. Seyes aku minat kat dia sejak tgk cite Manja Lara.

"Maaaa.. amek kan la gambo kakak ngn emelda maaaaa.. Pehlishhh!!"

Hehhehe!!
Kecik je orgnya. Sgt cantekk!! Macam peknen je bile tgk pewot Emelda ni.. Heee!!~
Mama padahal kt tempat keje dia hari-hari buleh jumpa nak gak gambooo sama. Hiks!Emylia Rosnaida, Fia (anak perempuan AC & Emylia) dan Emelda Rosmila.. =)

Psstt psstt ma tanya la bile bonus akk buleh dpt?? Muehehehhe!!
✿(◕‿-)✿

4 comments:

atty's said...

lawa je emelda..pregnant ye dia wa..

Anonymous said...

It's a shame you don't hаѵе a donаte button!
I'd without a doubt donate to this outstanding blog! I guess for now i'll sеttlе fοг bоok-maгking аnd addіng your RSS feed to
my Goοglе account. I look forward to frеsh uρdates and
will share this blog with my Faceboоk group. Talk sοon!


Mу web-site; Elastic Garter Belts Retail

Anonymous said...

I love your blog.. νery nice сolorѕ & theme.
Did yοu make this ωеbsite уourѕеlf or did you hігe sοmeone tο do it for
you? Plz answеr baсk aѕ Ι'm looking to construct my own blog and would like to know where u got this from. kudos

Feel free to surf to my page; Naughty Secretarial assistant - -

Anonymous said...

Hello! ӏ hope you ԁon't mind but I decided to post your site: http://www.blogger.com/comment.g?blogID=6240294256731341750&postID=8922028827039569706 to my online directory. I used, "Blogger: ..0whhh! Wawa.." as your website headline. I hope this is ok with you. In case you'ԁ lіke mе tο change the tіtle or perhaps гemove it еntirely, e-mail me at еarle.
orosco@yahoo.cοm. Thank уou so much.

my wеb blog: Pink High Heels

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998