Wednesday, August 18, 2010

Durian weyhh duriann...

Setelah kami semua kenyang makan nasik, badan-badan dah hilang penat dorang ajak pi makan durian. Katanya duit ada balance lagi rm100 takkan nk pulangkan balik soo kami pi la pusing satu kampung carik durian..

Biasa kalau kita nak tu pusing punya pusing nan adooo. Bila taknak tu tepi jalan melambakk je la org jual durian. Berkat kesabaran kami pada masa itu ade la macik jual duriann, lajuu je breekk benti tepi jalan. Hahhahha!!

Muke seronok jumpa durian.. =)Pilih jgn tak pilih.. Encik Mohni n wife.. =)
Pegang je lebeh tapi tak beli pon. Dok tenung je ingat macik tuh nk kasi free ke?? mimpii je la. Ok pilih durian plak. Masa ni masing-masing dah tak sabar ok, lambat tol dorang pilih n nak kopekk.. Aku tunggu dorang kopek je lajuu amekk.. huhuhu!!wahhhh!! beshh nyer makan durian tepi jalan duk atas wakaf sape ntah ni. Heee!! Aku dari kat KL lagi nk makan durian tapi tidak kesampaian. Akhirnya dapat gak makan, durian maran lagi kooo.. =)Bukan makan sikit-sikit ok. Mkn berbijik-bijikkkk. Ingat nk berhenti makan dah, sekali org offer takleh tolakk la.. hiks!
Macam-macam gaya adooo.. lalalla!!~Kopek lagi kopekkk.. Kopek byk2 sikit.. Rm100 tu nak abeskan berbijik2 koo dapat.. =)
Kami bersama durian!!
Shiann sampai jadi cacat makan durian. Muehehehhe!!

Makan kt tepi jalan air takde, sib baik dalam kereta aku tu berbotol-botol air mineral. Itu la buat basuh tangan, itu juga la buat minum.. Heeeee!!
Masa makan tuh masing2 tak hingatt. Aku masuk je kereta pala terus sakit, tu aar mkn byk sgt. Yang si salleh atas ni drive kereta aku, bape kali dok bukak tutop cermin kereta sedawa. Naik je kereta sampai KL dia sendawa. Huii sib baik aku tak, tapi hazab la pala jadi berat. Hehehhe!!

Kira rezeki macik tu harituhh, durian dia abes kami borong. =)

6 comments:

Hezesuze said...

amboii cedapnye makan doyan....huhu

Nem0 o0h Nem0 said...

bestnyerrr dapat mkn duriannnn...

eqbalzack said...

tq wawa...
abg eq dah follow balik...

selamat berpose...

eqbalzack said...

tq wawa...
abg eq dah follow balik...

selamat berpose...

eqbalzack said...

tq wawa...

abg eq dah follow balik...

selamat berpose k...

UnGu VioLet said...

waduhhh.. sakan mkn durian yer.. akak dah lame x mkn durian nie.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998