Wednesday, August 11, 2010

[Cameron Highland] - PhotoShoot kah??

Senang aje yoo, sewa apartment kat Star Regency. Turun bwh dah ado pasar disepanjang jalan, jadi takyah susah2 nak pi tempat lain. Petang tu kami telah memulakan operasi mencari barang masing-masing.

Bersediah kah utk nyoping?? Nyoping ke bergambo??Dah mula dahhh...Mula gambo dari sini dan gambo seterusnya berposing sesajorr.. Hahha!! Tak caya?? tgk dibawah lagik.. lalalla!!~Bile tgk gambo-gambo dibawah ni bukan cam nyoping pon, masing-masing berposing sesajor. Hiks!~~
Misi mencari kedai kek. Kononnya nak raikan birthday Intan, budak kecik yg bertudung hitam dibelakang aii tuu.. Jenuh la nak carik kedai kek, mano adoo.. Pueh dok carik, biasa la kalau kita nak tu selalunya tak jumpa punya.Seronok ade orang yg amek gambo ni, aii shukee sgt! ko senyumm je la, sampai lenguh pipi ni nak senyumm.. Heeeeeeee!!~Lagiiii.. =)Gedikssss.. hahaha!~Indie Band Baru. HUjah - album Aku SandaL.. muehehehhe!! Tu tuu yg ketua tu yg tengah tuu.. Model bas.. =)Alahaii sopan je baju purple tu posing.. hiks hiks!!Posing gayak mend0ngakk ke langit biru.. Aii like this pose. Pose aku la yg lain tak.. Hahha!!Sebenarnya kami ni berjalan, kejap2 berhenti utk amek gamboo.. Jalang lima langkah benti, posing, jalan lagi pehtu posing. Kira orang lalu lalang tgk je laaa..

Minah yg dok depan tu over tau. Gambo dia sesajorrr depan dalam byk byk gambo. Hahhahha!! Mentang2 baju kooo cantek, siap bunga2 dok depan sesajorrr, kalau tak caya tgk gambo yang lain erk.. heheh!!Sudah penat posing bukak mata, kita tutup mata plak eyh.. =)Tertiba minah arab lalu. Masukk sekalii daa. Seee seee tgk minah bunga ni depan.. hahahha!! =)Motif senyum camni?? lallaalalal!! ni makna nya dah penat senyum tapi orang nk amek gambo gak, haa jadi senyum camni laa.. heee!!Nape saya dibelakang?? Kerana cover ckit badanku yang lebih gempal berbanding dak yg depan tuh.. hehehhe!!Namie ni kan kan kan aku tgk dah macam ady putra pun adoo.. Heee!!~Last pic sebelum aku memulakan misi membeli buah-buahan. Yela tak senang aku kamera dimana-mana. Tak senyum kang nnti muke bur0k plak kan.. Hehhehe!!

Pas ni je terus berpisah, aku beli jagung, straberry kering dan sebagainya. Tu pun tak cukup tangan ok, malam sambung beli lagik.

Malam ade gambo gak.. Nak gak tempekk, tu next entry yer!!

"Kepada semua reader MissWawa.Blogspot.Com, Selamat Menyambut Bulan Ramadhan dan Selamat Berpuasa yerrr.."

2 comments:

ChiLaBaey's Spot said...

Selamat menjalani ibadah puasa yer wawa... jangan makan roti bawah meja lagi yer tahun ni... hehehehe... :)

lily lotus said...

seronoknya u guys..selamat berpuasa :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998