Monday, August 23, 2010

Borong Serunding

Disebabkan kawan sendiri yang jual, aku sebagai kawan HARUS menyokong dan membantu niat dia tuh yer. Kak Nurul, salah seorang kawan opis yang dulunya ke hulur ke hilir keluar makan bersama tu, berniaga serunding kg laut. Minta aku tolong jual kan kt opis aku ni, takkan la aku tak tolong plak kan. Bulan2 pose ni tolong kwn2 apa salahnya kan kan kan..

Dah kak nurul jual takkan aku tak beli plak kan. Alang-alang nak beli tu, beli byk2 sekali. Hehhe.. Ade Serunding daging, ayam dan ikan. Serunding yang paling aku suke sekali adalah serunding ikan.. Sedapp weyh!!

Aku promote lebih yang ikan tuh je la. hahahha!!! yela tu yg aku suke tu aku promote kan. Sbb sebelum ni tak penah rasa serunding ikan..

Makan dengan nasik panas tambah telur mata dgn kuning cair tu je pun dah peeerghhhh!! mabeless.. heee!!


3 comments:

Hezesuze said...

weii promote2 gak..erge nye bape hinggit??

Wawa_Nadwa said...

kak heze :

sy tak jual kt cni kak.
hahhah!

ayam 100 gm : rm6
daging 100gm : rm 5
ikan : em 4

diLLa said...

seRunDing kg laut mmang feMes kt siNi kak...;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998