Tuesday, August 24, 2010

Bagitau harga hadiah yg korang kasi. Pendapat??

Hurmm..
Aku hanya nak tanya pendapat korang lah kan.

Kalau korang kasi hadiah kat seseorang, korang suke ke bagitau harga hadiah yang korang kasi tuh????


Atau

Korang dpt hadiah pastu org tu bgtau harga hadiah yg dia kasi??
"hadiah ni mahal tau, harga dia bla bla bla bla.."

hahhahah!
Rasa nk pulangkan balik hadiah tuh.

Aku sejujurnya tak suka bgtau berapa harga hadiah yg aku kasi tuh. Tak kisah la murah ke mahal ke tu semua bagi aku tak penting. Yang penting sekali kita bagi tu dengan IKHLAS.

Aku dapat rasakan org tuh bg aku sesuatu tu ikhlas walaupon murah, tak kisah la ko beli kat pasar malam ke, petaling street ke kat mana2 lah pon. Kita akan rasa terharu sgt dpt sesuatu tuh, tapiiii bile siap bgtau "ni aii beli 3 ribu ni.." terus hati ni cam tak seronok dpt brg tuh walaupon ribu riban.

Sape yg tak suke dapat hadiah weyh. Bile jadi camni aku tak rasa excited dapat hadiah tuh. Tak mintak pon hadiah mahal2 janji biar ikhlas. iyer dak??

Ishh hilang mo0d.. heee!!~~

4 comments:

cha said...

betul tu.kalau boleh kita lg tak nak tau kan.biarlah murah asalkan ikhlas :)

Rashid said...

yup!! biasanya kita tak pandang sangat harga bila dapat satu-satu hadiah(Walaupun tertanya sikit dalam diri.. tentang harga. sekadar tertanya-tanya. Biasale tu)

Jika dibagitau harga kita mungkin rasa tak berapa sedap hati.. uiss mahalnya hadiah ini. alaaa.. so turn kita pula, kita akan rasa terikat nak juga beli hadiah yang mahal..

Keikhlasan dari pemberi tu yg penting. cam wawa.. selalu senyum. tu hadiah yg paling mahal..

Hezesuze said...

betul tu....kira dah bagus dah dpt adiah kan...

erge belakang kira...tpi kalo dpt yg mahal mmg kembang kuncup ler montot akak....hahahahaha

Anonymous said...

Dapat hadiah berbaloi dengah apa yg diberi huhuhu....ibarat kata harga sama rata so tak rasa ralat hihihihi....

EILA LALA

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998