Wednesday, July 28, 2010

Berita baik utk dikongsikan.. lalala!!

Ni nk habaq mai kat hangpa semua nih. Masa tu aii ade apointment dekat HUKM, biasa lepas register ape bagai nama anda akan dipanggil utk check tekanan darah, tinggi, berat segala bagaii.

ok.

disini aii bukan nk cerita pasal tekanan darah atau cerita psl HUKM ape bagai..

Cuma..

Nak bgtau yg berat ai sudah turun.. Yahooooo!!

Pelik tapi benar yer.

Memang sekarang selera makan sudah kurang, dengan puasa lagi. Malam pun dh tak makan nasik dah kalau tak balik ke keje terus melantak nasik, opis baru plak dh tingkat 4, mungkin semua itu salah satu faktor berat aku dh kurang kot..

Ke sbb rantai ACK yang aku pkai tu.. Heee!!~

Sambung cerita berat aku turun td. Sgt susah ok nk turun 1 kiloooooooooo tu kooo.. Ntah taktau nape bile berat melebihi 50 kg, hati bagai tak senang. Hahhaha!

Bile dah turun 48kg!! Shuke giler, senyum memanjang kat spital tuh cam org takde masalah. hehehhe! Jgn la penimbang berat kt HUKM tu silap ke rosak plak. Hahhahaha!! Tapi aku pecaya yg penimbang tu betuii.. heeeeeeeeee!!

Tapiiiiiiiiii yang tak turun-turun tuuu tgk pipi tuuu.. Makin kembang plak.. Adoiiii!! Sape nk pipi ni, nah amek la.. ihihiihih!!
Haaa.. dah tau dah petua nk kuyussss. Jgn makan masik malam2! ntah betuii ke tak ni.. lalallaa!~

2 comments:

Hezesuze said...

wheeiii nak kurus camne lagik Wawa oiii...itu dah kira ok latuh...

xyah nak jga badan sgt...esok dah kawin baru jaga betul2 tau...dah beranak lagik ler lemak tepu sana sini...lalalalala

Wawa_Nadwa said...

Hezesuze :

bkn kak.. nmpk kuyus tp sebenarnya tak pon. haha.. byk noo lemak nya.. heee!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998