Tuesday, June 15, 2010

Yoo yoo main yoyoo..

Hahha.
Maaf tajuk takde kena mengena dengan entry..

Daku masih bercuti. Walaupon bercuti byk plak benda yang harus ku selesaikan hari ini. Penat semalam tak hilang lagi ye. Bayangkan dari jam 10.00 pagi hingga jam 8.00 malam masih lagi memandu. Mane tak nyer singgah jevmemanjang, penat ok. Nasib baik kereta oto, oto pon tetap lenguhh nk menekan minyak nii. Dah la sesat kat ipoh tu, tawaf ipoh bagai nak rak. Adoiii.. Hahha! Rasa nak suruh mama kat sebelah ni tekan kan minyak je.. Kekkekeke!!

Harini sepatutnya aku perlu melaporkan diri di tempat kerja yg baru, disebabkan cuti esok je lapor diri. Tak tahu macam mane keadaan tempat baru tu. Alahaiii.. Harap2 semua staf kat sana okk.. =)

Ok ok selamat berkerja la ye!! muahh..


2 comments:

El-Zaffril said...

Selamat bekerja di tempat baru erk

Mr Noble said...

wau! 10 hrs driving!! power aa!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998