Friday, June 11, 2010

Yeyyy!! Balik Kampung..

Kepada semua rakan-rakan ku yg ku sayangi dan ku rindui yg menjengukk laman blog ku yang tidak seberapa ini.. Ingin ku nyatakan disini bahawasanya aku akan bercuti sehingga hari selasa, maka blog ini juga akan turut bercuti juga. Heeeeeeeeeeee!!~

Pang sekali kat akuu pulishhh. heehhe!!

Korang tolong la selalu jenguk blog ni, tolong bersih bersihkan sawang ke kan.. Ada gak faedah, mengisi masa lapang yg terbuang.. =)

Nak gerak jam 10 ni barang satu apa tak packing lagi okey. Minyak tak isi lagik.. Touch n go tak top up.. Aiyooo!! Gaya macam takmo balik je. Hahha! takpe aku yg drive, jadi suke ati la nk gerak kol bape.. hehehee!!

Ok la aii mahu packing barang..

Korang jaga diri baik-baik, takmo nakal nakal ok.. Semoga merindui aku. Ecehhh!! lalalalaa..

Tata!!


3 comments:

El-Zaffril said...

Meh bagi aku update meh... bak password dengan username

lily lotus said...

selamat pergi dan pulang yer :)

nesloais said...

ooooo balik kg yer.. ingatkn xde kg.. maklom laa anak kl kan.. miahahaaa...

tahniah la yer sbb kotak komen berfungsi seperti biasa. miahahahhaaaa....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998