Saturday, June 19, 2010

Tambah koleksi sijil

Sejak dua menjak ni aku perasan yang aku kerap benor pakai baju pink ni. Hahhahah!! Sebelum korang tegur baik aku bgtau siap siap dulu..

Bukan ape baju ni yang paling aku suka pakaiii, baju ni adik perempuan aku yg belikan.. Kira aku pilih aje, dia bayooo.. Hee! Agaknya sbb tu la aku suke sgt tuh, kalau bayo sendiri rasa lain ckit.. lalallala!!

Bengkel ni senang, santaii. Ko nak pakai baju ape pun pakai la janji sopan dan tidak menjolok mata. Takde la aku nk pkai baju kurung bagai, dah la pi opis baju kurung takkan gi bengkel ni nk pkai kurung gak kan.. Agak agak la weyhh.. hiks!
Kira last day ofcoz ade penyampaian sijil, alaa biasa la tuu.. Aku suke gi bengkel camni, dgr ceramah motivasi byk dapat ilmu yg penting sgt. Kadangkala kita ni leka, kita ni ambil mudah je dalam apa jua kehidupan kita. Sekarang belajar utk berubah menjadi lebih baik.. =)Yeah tamba lagi satu koleksi sijil aku. Sejak aku keje kt tempat aku ni, aku dapat kumpul byk sijil, macam2 kursus aku sertai sbb aku pikir kalau aku dh takde bersama jabatan ini, mungkin takde dapat gi kursus2 yang cam ni lagi..

Jadi kesimpulan nyerrr, apa2 jabatan ko buat kursus koo gi je sbb bukan senang nk dapat kursus gitu kat luar, free lagikk. Tu timba pengalaman tuuu.. Hhehe!!

5 comments:

El-Zaffril said...

Hua hua hua...bestnye la kau... aku punye sijil bape ketul je

Rashid said...

yup! sertai apa jua kursus sangat bagus utk 'kesihatan' .. hhehe

Tapi awas!! wawa, masa kursus tu jaga-jaga mata.. jgn duk kerling sana sini. Mesti setia.. ingat kat abang kerdipanbintang yg sentiasa setia ni k ..

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

huhuhu, tak de lg sijil kursus stakat ni.. cukup ke tak tataw 7 hari kursus tuk thn ni ni..
btw, salam kenal Wawa.. =)

Diarihatiku1976 said...

oklah tu.. bagus kumpul lama-lama.. nak naik pangkat senang nanti..

Nem0 o0h Nem0 said...

aku suka gak kalo de kursus ke atau keje luar..yeah dr duk opis jek,bosan gak..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998