Friday, June 4, 2010

Prince of Persia

Abah : Kakkk, cite prince of persia tu bestt gakk!!

Mama : Bestt kakk.. Mama selama ni klu tgk wayang tidoo, kali ni tak tido pon sbb cite ni best!

Adik : rugii koo tak gi tgkk kakk..

ok ok okkk!! Udah udah la ckp cite tu bestt.. Tak abes-abes ckp bestt.. Hahhah! balik dari tgk wayang tu kemain cite kat aku, yela dorang tau yg aku ni kaki wayang gak. Heee!!

Bos : Waa.. prince of persia best la waa..!!

Aku : ok!! Malam ni jugak sy pii tgkk.. Hehehhe!!

Ok bos aku pon tau aku ni suke tgk wayang. Hahhaa! Kadang tu tanye aku dulu.."wa, cite bla bla bla tu best tak?? dah tgk??" Seee seee.. Bukan kata bos, budak opis pon dh tauuu.. Ape ape tanye aku dulu best ke tak.. kalau aku kata tak tgk lagik mesti dorang pelikk.. Lallalla!!

Cite ni menarik la, tidak membosankan.
Dastan, kanak kanak jalanan telah menjadi anak angkat kepada raja. 15 tahun berlalu, Dastan dan abg-abg nya memimpin pasukan Parsi dalam serangan terhadap kota suci Alamut, kononnya orang-orang bandar menjual senjata kepada musuh-musuh mereka, seperti yang ditunjukkan oleh nizam. Ok Sekian.. Hahhahahha!

Nak tau siapakah nizam?? Bagaimana jalan cerita seterusnya.. Pi la tgk erkk.. (^_^)






Aii kasi dari 5 bintang. Takyah kasi byk2 bintang kang penuh satu entry ngn bintang sesajorr. Hahha!

3 comments:

e f f a said...

yerp mmg sgt best..
terbaek~~~

haN@ HuNnY said...

ish...xnengok lagi neyh..jeles2....
mggu depan baru leh nengok
huawargh!!!!

El-Zaffril said...

Teringin nak tengok

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998