Friday, June 25, 2010

Pelamin hasil tangan mama

Selalunya kalau anak-anak buah mama kawen, mama dipertanggungjawabkan buat lauk pengantin atau pelamin. Tapi takde la pelamin yang beria-ria tu, cuma simple je.

Walaubagaimanapon aku akan vangga dengan hasil kerja mama.. Mama sgt kreatif ok, kesenian mama sgt terserlah, anak-anak mama sorang pon takde ikut jejak mama yg kreatif itu. Heeeeeeee!!


4 comments:

A D I A said...

kreatif mamam wawa, menjadi tangan dia :) nanti wawa kawin dia mesti buat kebaboom punya. kita ni kerastangan hehe.

Diarihatiku1976 said...

wahhh memang kreatiff....

Uruchimaru @ kf said...

tetibe aje tingat lagu azie..
"pelamin anganku musnah"

hee...cik wawa lame xdgr citer? hrp sihat n gembire sllu ea..ok bye

EpoL ჌Madd said...

anak dia bila pulekkk.. bhaha! ^^"

Datang singgah yee.. lama tak jengah. ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998