Monday, June 21, 2010

Majlis Kenangan Selamanya Terindah

Untuk pengetahuan semua aku telahpon berpindah ke jabatan yang lain. Ni cerita sebelum aku berpindah.. hehehe!

KST = Kolej Sains dan Teknologi

KST adalah jabatan aku duluuuuuuuuuuuu.. Now, takde dah. Sudah terkubur nama KST itu. Masa mula-mula KST tu adalah PPD, Program Pengajian Diploma. Kira aku sudah 5 tahun berkhidmat dibawah jabatan ini.

Bile KST sudah tiada ni rasa sedih gak, aku pun telah berpindah ke jabatan yang lain. Bukan aku sorang kena pindah semua staf KST juga harus berpindah ke tempat yang baru.

Jadi buat kali terakhir satu majlis telah diadakan utk semua staf, termasuk staf akademik, teknikal dan sokongan. Majlis Kenangan Selamanya Terindah..

Aku telah dilantik sebagai penyambut tetamu, memandangkan nama dah ada dalam AJK jadi kena la bertugas.. =)Encik Jamaludin Lebam Din, Cik Wawa, Puan Yanti, Puan Noraini dan Encik Nasir Osman..
Encik Azmi, Puan Noriah, Puan Rabiah, Puan Safariah dan Puan Noraini Karno. Kira mereka ni semua juga sudah berpindah ke jabatan yg lain.. Huhuhu!!Cik Suriati, Puan Samsinar, Puan Maisarah, Cik Kazira & Puan Ainon..
Kenangan bersama CIk Kazira.. bunyik cam tak akan jumpe lagik je. Hahhaha!
Adik Baie dan Kak Mai.. =)
Semangat mereka nyanyi lagu 'Selamat Tinggal Bungaku', yang telah ditukar liriknya kepada 'Selamat Tinggal KST'. Beria suruh aku masuk, eeiii takmo la nak nyanyi depan depan gitu.. Aku ni kan pemalu, suara pon tak sesuai utk umum, hanya utk sendiri2 buleh la. hahhaha!!
Puan Nek Fauziah, bekas bos aii.. Dulu buat marketing dengan dia. Puan Siti Salamah dan Puan zakiah.
Cuba carik nama aii ku uolls tererrr?? hiks!
Anak dara pingitan kecuali tudung purple ituuuuu.. heee!!
Tengah2 itu Azuan, bodyguard kami.. heee!
Ahli Jawatankuasa Majlis Kenangan Selamanya Terindah.. =)Bersama mantan Dekan KST, Dato' Dr. Ir Azhari bin Md Salleh.Dannn gambar terakhir bersama Abg Benn Nadirrr. Pemandu yang menjadi kegemaran ramai.. hahahha!!

Aku baru kerja 2 hari dah kena buat marketing dekat hotel syuen, Ipoh. Abg Benn yang membawa kami kesana, kira kenal mesra dengan abg benn ni la.. Agak peramah dan over. Heeeeee!! Kat opis lama hanya Abg Benn yang memanggil aku 'KAKAK".. =)
Kini tiada lagi kenangan bersama KST. Selalu kalau jawab panggilan tepon, mulut ni otomatik je ckp "Hello KST.." Dan kat tempat baru ni pon kadang2 tersasul "hello KST" lagik.. hehehhehe!!

Sekarang sedang menyesuaikan diri ditempat baru. Tugas pon berbeza, dan perlu belajar bykkkk. Aku suke tugas yang sekarang, lebih mencabar dan harus lebih teliti kerna melibatkan kewangan.

Jauh beza tugas dulu dengan sekarang. InsyaAllah aku akan lakukan yg terbaik, walaupon agak merumitkan. Heeee!!

2 comments:

lily lotus said...

selamat menyesuaikan diri :)

*ayu the sun* said...

sedih tak wa?
kalau akak mmg terkenang2 la.. akak bukan boleh tukar2 tempat ni.. hati mau.. but bila dah jadi..alahaaaii...
isk isk isk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998