Tuesday, June 29, 2010

Majlis bertandang rumah pengantin lelaki

Ok, pada hari yang sama dengan kenduri belah perempuan, kami bergeges ke rumah pengantin lelaki pula. Nak kata jauh takde la jauh sgt dalam 30 minit je kottt.

Kami wakil belah pengantin perempuan dalam 5 bijik kereta. Sampai pun dh kol 3petang gitu, jadi takde tetamu yg hadir dah. Yang ade pun kami-kami je. hehehhe!!~

Dah sampai bukan buleh terus masuk, nak tunggu plak kompang nyerrr.. Pengantin plak kena tunggu kompang.. walaweyhh!
Mama bersama tok ape ntah, ckp kuat gilerr. hahaha! Tok ni gelarkan mama Tun Teja. Tanye la wat panggil mama Tun Teja dia punya cerita tu satu kampung buleh dgr.. "Mak hang duluuu.. Masa muda-muda duluu segakkkkk.. Pakai ape pun segak.." Owh begitu cerita nyaaa.. =)Masa depa soh angkut hantaran aku buat derkkk je. Cam malas la nk angkat~, pkai gelemer gelemer kena angkat hantaran plak. hahhaha. Disebabkan belah perempuan tak ramai nak tak nak ko kena jugakk.. Kekekkeke!Sekali tempat makan beradap dia sgt cantekkkkkkkk!! Aii tertibe berkenann.. Buleh gitu?? hehehe.. Pelamin tarak, jadi hiasan meja pengantin direka ala-ala pelamin gitu.. =)
Eija sempat memberikan senyuman walaupon kepanasan yg terlampau.. =)
Wohooo! Sudah tentu kami makan dimeja pengantin. Me n Misha aka Kak Long. Heeee!!~Aku kat rumah sana tak jamah ape pun, jadi bile dh sampai gile memang kebuluQ sgt, makan tak pandai kiri kanan dah. Huhuhu. Laukk pun sodapp.. =)
Mereka sepupu sayerrrr!! Along & Namie.. =)Gambar kami harus ade.. Kalau nak tahu belakang kami tu lautt, angin kuat.. Bestt!~Gambar Pengantin lagii.. Aku suke tgk mereka.. Semoga Berbahagia!!Gaya nakal. uhuhuuh!~Sweet gilerrr kamu Eija.. Wafie memandang geram je. Hohohoo!
Sesi suap menyuap.. Al0h alohh alohh!~Ok sudah kenyang mari balik.. Mama, Misha, Dhania, Mak Ngah, Aku lerrr & Mak Teh..
Bersama mama.. Masa nak balik tu aku dah mengagauuu habaq kat depa jgn tinggalkan daku.. Mau aku sesat kebarattt nk carik jalan pulang. Mama ni pon walaupon org kampung bukan tau jalan sgt pon. hahahhah!~
Ok, Selesai akhirnya cerita kenduri sepupu aku nih. Kemain bercinta nk habeskan entry ni. Yela aku sejak dua menjak ni nk update blog kemain malas bebenorrrr. Yela dok ngadap game kt fesbuk tuhh sampai lupe nk update.. Heehhee!Bile dipikirkan balik sgt jimat gilerrr buat kenduri dalam hari yang sama. Tapi masa tu terkejar-kejar la jugak, sesak napas dibuatnya mahu pengsan pengantin.. Hehhehe!

1 comment:

Creshk Rockers said...

wa nampak si pengantin pompuan macam lebih tinggi je... hu..hu..
tu makna panjang jodoh tu.. anyway slamt pengantin baru buat dia...
http://cicaktonjeng.blogspot.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998