Monday, June 7, 2010

Episod AKHIR : Pulau Lang Tengah

Yerr yerrr ini adalah entry terakhir berkenaan pulau lang tengah. Mesti naik muntah korang entry pulau lang tengah sesajorrr.. Hahhaha!

Nak buat camne, satu hari satu entry je yg mampu ku lakukan. Aii very very very busy uolls sejak nak pindah nii. Lagi berapa hari saja mau pindah, barang yg byk ni pon tak kemas lagi. Kotak takde, masing2 berebut kotak plak.. Hehhehe!!

Takpe takpe korang tgk je gambar kat bwh ni yerrr.. (^_^)
Bergambar didalam bilik sebelum pulang bersama kak heze dan Angah. Kak heze panggil angah aku pon panggil angah gak. Sukak atik je.. hahaha!Thanks kak heze untuk percutian ini..
Bile aku tgk balik gambau gambau aku kat sana. Jariii ni 'peace' sesajorrr. Alaaa.. majoriti semua gambo plak tuh.. hahahhaha! ishhh... "Peace V" lagiiii. aiyooo!! Hiks.. Bergambar kenangan bersama staf kat sana. Aku akan ingat staf ini kerana dia memberikan layanan yg baik terhadap kami. Lagi lagi aku.. sbb?? aku dan lan lambat trun makan malam sbb nak solat dulu. Rasanya takde lambat sangat pon, belum kol 8 lagi kottttt. Bile koo dah trun nak makan, lauk semua abes jadii mereka masakan yg lain utk kami makan. Tunggu je kat meja nanti mereka hantarkan utk koo makan. Hehhehehe!

Tapi sebenarnya aku tak selesa diperlakukan begitu, kalau buleh nak makan sekali dengan mereka. Tapi nk buat camnoo, dah lalan nk turun lambat takkan aku nk tinggalkan dia plak. Huii segan ok kat kak heze n family sbb kami je selalu lambat. Alahaiii!! dah cop tak on time plak. hmm.. Geram pon ada tapi taknak merosakkan mo0d bercuti jadi pendamkan saje.. Bergambar lagi bersama staf disana, mereka sgt peramah dan kita akan selesa dengan mereka.Kenangan di tepi pantai plak.. Bersama Kak Heze, Ibu Ayah kak heze, pojie n friend, Iza n hubby, me, angah dan lan.. =)
Cuaca bagai mecucuk2 kulit ni haaa.. Kulit ku sudah berubah menjadi sedikit gelapp, takpe takpe trennd kulit gelap sekarang ni. Hee.. ayat nk sedapkan hati.. =)Pojie & friend.. Lupe plak nama kawan si pojie ni. Hahhahha!
Peace lagii lagii dan lagii..
Dah kekeringan idea utk berposing. Kekkekeke!!
Selamat Tinggal Pulau Lang Tengah.. (^_^)
Haaa. utk keterangan lanjut sile gi laman web tu yerr.. Heee!! Siap promote lagii.. =)
Berhenti beli losongg kat sana, aiii nyer fulusss cukup cukuppp beli losong utk family. Hahhaha! Kesian sungguhhh.. ish ish ishh!!Last pose sebelum tidoooQ bersama topi kooooboiiii.. Lalalla!~

Selamat sampai the mall jam bape ntah. Muke masing masing kepenatan tapi sempat memberikan pose yang menarik untuk tatapan kalian.. Hehhee!

Berat beg bertambah berkilo kilooo yerr. Dengan baju basahnya tak hingatt. Nak balik nak LRT ni, gegeh memikul beg itu sehingga sakit sakit badan den ni haaa. . Okkk abes dahh.. Hehhehe! baik la, pasni takde pasal pulau lang tengah dah. dont worry!! Heeeeeeeeeeeeeeeee!!!

4 comments:

ida said...

seronok nyer bercuti...

nUR_rOsALiNdA said...

CUTI² ko dik..jeles akak

El-Zaffril said...

Akhirnya... habis juga....

Eazy Izzuddin said...

beshnye...
=D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998