Thursday, June 10, 2010

Dah macam nk pi perbarisan plak..

Gaya mcm nk pi perbarisan hari kemerdekaan adoo, mcm perbarisan hari pekerja adooo, raso nk pi bersukan pun adoo eyhh.. Hahhaha! Padahal mlm tu malam perasmian, kena pkai baju gini siap bertopi bagaii. Org dah siap bwk baju cantek cantek utk perasmian, last disuruhnya pkai gini.. Layan je la!!

Cik kazira dibelakang itu kusyukk dan tawadukk buat ape pon taktau lah.. hehhe!
Kak yanti kat depan tu cam nk rapp je.. hahahha!

Perasmian malam itu disempurnakan oleh mantan Dekan KST, Prof. Dato' Ir. Dr Azhari bin Md Salleh. Kalau dia dah loghat utara tuu, meh nk habaq maii.. Pekatt likatt punya loghat tuh. Aku ni sib baik mama org utara jadi paham la ckit ckit. Lallalaa!
Makan malam yg sgt shedapp!! Aii sgt berpuas hati dengan masakan regency nih, selamat 3h 2m kat sana, makanan semua mabelessss!! =P
Entry malas dariku..Kekkeke!

Weyhh! nk kena kemas brg ni. Harini aku last day kt opishh.. Suke ade, sedey pon adoo... Alahaii..!

1 comment:

El-Zaffril said...

Ler... nak gi makan hotel je...

Weh... kau last day keje... pasni jadi suri rumah tangga ke?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998