Wednesday, June 23, 2010

Bertambah-tambah anak buah

Sampai je kampung mama terus ajak pi pekan kononnya mahu carik hadiah kawen. Selalunya kalau kita nak memang tak jumpe la walaupon satu pekan tawaf. Aku dh buat muka penat nii, tak larat nk jalan la mama...
Syukur alhamdulilah kami telah sampai dengan selamatnya. Masa nih mau punggah barang2, adik laju je nk snap gambo, aku dengan lajunyer posing la ape lagik. lalala!

Kalau korang nampak bilik kecik yg kat belakang rumah tuh, dulu tu bilik aiyaq tuuuu.. Dulu rumah tok ni besarr, dah renovate kasi kecikk. Kalau la bilik aiyaq kat luar, malam kalau rasa nk shi-shi memang aku tahan sampai sok pagi. hahahha!!Aku ni kalau dah lama drive ni, kepala ingat bantal je. Tauu nk rehat n tidoQQ.. Tapi tgk umah kendurii kat sebelah ngah sibukkk takkan ko senang-lenang nk tido plak kan. Tapi seyess aku sgt penatt!! wuwuwuuwuw..

Tukar2 baju terus tulun packing ape yang patut..Sekali balik mesti dapat anak saudara baruu. Sungguh produktif sepupu sepupu aku nih. Hahhaha! Sepupu aii belah mama ni sgt ramai yerr, ada juga yang sudah berumahtangga jadii setiap tahun tu ade je la anak saudara yang baru. Dan mereka memanggilku Mak Long Wawa. Sweeett je kalau dgr mereka memanggil nama ituu.. Muahkk ckitt lah! =)Kalau balik kampung, aii terasa sgt tua yerr.. Yela sepupu sepupu sebaya ko semua dah beranak pinak yang kooo masih membujang. Kadang terpikir tua sgt kah aku nih?? Bile sampai KL, aiii rasa biasa je sbb member2 semua tak kawen lagi tu yg rasa tak kisah sgt. heeeeeeeeeee!~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998