Tuesday, June 1, 2010

Bercanda di pasiran pantai

Tajuk tak agak-agak.. hahaha!

Ok ok korang layan je la gamboo erkk.. Semua gamboo ni semasa berada ni Pulau Lang Tengah. Bak kata EL nampak gayanya mmg berepisod entry lang tengah nii..

Yup!! mmg itu tujuan aku sebenarnya, yela takkan ko nak tempek semua gambar dalam satu entry kann. Mahu juling bijik mata tgk gamboo sesajorrrr kan. Jadi lebih baik buat byk entry takde la korang perasaan sgt yg gamboo aku ni byk.. hohohooo!!
Welcome To Redang Lang Island Resort!! (^_^)Setibanya aku disini, perasaan ku sgt teruja dengan keindahan pantaii nya. Air yang sgt jernih, pasir pantai yang sgt halus, ikan comel berenang-renang, dan kehadiran kami disambut baik oleh staf disana.Walaupon panas terik yang mencucuk-cucukk kt kulitt ni tapi ku tak fedulikk tentang itu. Yang pasti harusss amek gambo sebagai kenangan.. =)Buaii laju-lajuuu.. Sampaii pokok ruu.. Ape dalam bajuu.. Sekor kata puruuuuu.. Lallala! Erkk?? Camtuh ke lagu tuh?? hahhaha..Gaya ape ini?? tertinggal boat kah? muehehehe... =)
Tinggalkan jejakk nama ku di sana.. ^_^
Menikmati suasana petang yg sangat mendamaiikan.

Inilah percutian ku paling BEST!! yela mane pernah bercuti gini.. Hihihiihihihi!!

Nak tgk gambo lagik?? haaa.. next entry yeah!! ehehehehe...

4 comments:

Awek Tocang said...

kite ade travel blog
:)

menengok gambar awk...buat kite rindu kat redang.
selalu sampai 2 kal setahun
sampai boatman kat sane dah jadi geng!

http://awektocang.blogspot.com
http://getawaychick.blogspot.com

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ said...

bercanda2 tak hajak yer
ai majuk!

hehehhehe

Eazy Izzuddin said...

besh!....
teruja tgk gmbr..
hehe
xD

El-Zaffril said...

Tu dia.... memang entry sampai hujung tahun la pulau lang tengah ni..

Ape pun... kau memang bakal mak datin la... hehehhe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998