Friday, May 21, 2010

Senyum seindah suria

Selamat Pagiii Semuaa!
Apa-apa pun senyumm duluuu di pagii jumaat yang mulia inii. Senyum la seperti senyuman daku dan Alia. Keh keh kehh!!
Ingat tak lagu ni.. "Senyum seindah suriia, yang membawa cahaya.. Kau tersenyum, ku tersenyumm..." pehtu dah lupe lirik seterusnya.. heeeeeee!! Aku juga tersenyum kerana daku sekarang di terengganu, pii h0lidayyy!! =)
Entry ni pon autopublish je, mane sempat nak buat kooooo.. Pala hotak dah ingat holiday je kann, jadi buat entry ni khas utk kalian. Hiks!

Aku dah gerak semalam lagi ke terengganu kerana aku akan ke Pulau Lang Tengah sampai hari ahad. Bercuti tenangkan pikiran, harap-harap segalanya berjalan dengan lancar dan baik.. =)

Apa yang pasti aku tak sabar utk snorkeling, padahal takutt gak ni. Wa tak penah okeyy, takut ade, tak sabo pon adooo.. Weeeee!!
Sekian sahaja dari Aku dan Alia.. (^_^) Mane yg berkerja tu, Selamat Berkerja la yerr.. Jgn main fesbukk je taw!! Muehehehee!!

8 comments:

ibu_umairah said...

ceria-ceria selalu.................heheheheh

Cik E said...

selamat bercuti dan bersnorkeling ye Wawa

El-Zaffril said...

Selamat bekerja weh

Diarihatiku1976 said...

cutenyerrrrrrr... mcm akak dan adik daaaa

Rashid said...

senyum senyum .. senyum utk semua..

p/s- tiba-tiba je saya senyum ..

::m!SS edURA hanUM:: said...

bestnya g holiday =)

DatinDiaries said...

alahai cutenya mama dan anak pompuan dia...


salam perkenalan ye

Uruchimaru @ kf said...

salam wawa nadwa.lame x kemari,
eh smkin temban ler pipi anda !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998