Friday, May 14, 2010

Posing sebelum pulang.. lallalala!

Pagi tu aku bangun solat pastu tanya aar mmbr nak mandi laut ke tak kan. DOrang kata nakk, aku lupe plak nak tanye pukul bape nk pegi tuh. Tgk si mariam tgh solat aku sambung aar tido balik, nk gi pantaii awal lagii. Agaknya mariam tgk aku syi0kk sambung tidoQ dia pon ape lagiii joinnn gakk.. hahahha!

Kol 8 aku bangun tgk dia tido, weyh ni bile nak gi nii?? Aku pon tdo balik.. KOl 8.30 masih tdo, sambung balik, kol 9 kejutkan dia buleh kata malasss la plak.. Ok ok ok!! aku pun malas gak sebenarnya, J0mm sambung tido lagi. Makanya kami pagi ahad itu tidoooo je la sesajorrr dalam bilik membongkang.

Weyhhh!! takat pi PD tdoo baik balik umah je la.. wuwuwuwuwuuw!! >_<

Pastu dgr cam bunyi hujan je.. L0hhh!! Dalam kol 10 lebih tuh hujan turun dengan lebatnya. Jadi ade la alasan tak pi pantai kan kan kannn.. Heeeeeeeee!! Amboii tgk mariam sedap tdo, cepat cepat aku bukak lampu, kalau tak bukak ni mauu sampai tghari kang kami tidooooo.. Wakakkakaka!!

Mandi mandiii.. Siap siap utk pulang... Ok mari posing! =) Asal cam gadoh je?? Heee..Mereka kawan baik sayerrrr.. Mereka takde masalah kalau soh posing, lajuu je koo.. hahah!
Mase ni otomatik konon. Letak atas sofa je ok, mengelupur aku larii.. hahhaah!
Aiyakk! Tak ready lagi la.. hiks!Kalau la nampak kopok kat sebelah mariam tuh, memang pagi itu kami sgt lapo. Dah la tak breakfast, bangun pun dh kol bape, dengan hujan lagi perut memang carik makan je la. Sib baik ade kopok tuh haaaa, sebagai alas perut.. =PBak komen Mariam kat fesbuk.. Farziera, Yong. Aku, KakNgah. Mariam, adik bongsu. Kira memang la kalau ikut bulan lahir, si Farziera bulan feb, aku ogos dan mariam disember. Patut la mariam cam adik-adik, farziera plak terserlah sifat 'kakak-kakak' gitu.. Hahahhaha!!
Mata kak yong sentiasa tertutup, ngnt0k lagi kah?? Heee!!Mariam kooo dah macam tercekik kopokk tepi tu ok.. Hahhah! nak cover last nmpk gak kopok tuh.. Aiyakk!Haaa.. dah masuk Mama Farziera sekali.. =)Kali ni nak amek gambo family dorang sekali. Masing-masing menunggu Papa mereka ngh sibuk membersihkan sampah. hahahhah!
Muke kebosanan menunggu.. Kekekkeke!OK. Inilah family sahabat sayerrrr.. Pakcik Zakari bersama keluarganya.. (^_^)
Ok abes dah posing.
Hujan masih lebat, tapi aku dan mariam gerak jugak ke KL. Sbb nyerrr kami mahu ke tempat lain.. Huhuhuu!!

1 comment:

fndrocka said...

memang syok tdo kat hotel..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998