Thursday, May 27, 2010

Pinggang bengkok

Seyes.. Aku sgt tidak selesa tido dalam bas yerr. Kejap ke kiri, kejap ke kanan. Lagi driver tu bwkk lajuu ok. Aii dapat rasakan kelajuan itu walaupon aii sedang tidoo, tido tido ayam.. hahahha!!

Dia konaaaaa tuu aii rasa cam kona baring ok.. Sgt menyeramkan. Tapi aku masih meneruskan tidoo kerana masa tido ku amat berharga. Heee!!

Pinggang aii ni kan rasa bengkok tidoo dudukk yerrr. Naik lenguh pon ade, tertiba waktu itu teringat kat katil aii kat rumah. Hahhaa! Adoyaiii..
Haa.. satu lagi driver tuh kan suke nooo honn honnn!! terkejutt aku okeyy, tertibe berdebar-debar je. Bayangkan la tgh tidoo, org honnn tak ke ko terkejutt sib baik je aku tak terus gi driver tu kasi pelempang. Hahahhaha!!

Tapi terima kasih kat driver tu jugak kerana telah sampai ke destinasi dengan selamat. Alhamdulilah.. (^_^)


8 comments:

UnGu VioLet said...

dah lama akak x menjenguk ke sini.. hope wawa sht yer...

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ said...

tidoq dalam bas...memang tersengguk2...

sebab tu kena bawak bantal comey...

El-Zaffril said...

Aku paling suka kalau tido dalam bas... hahahahha

Eazy Izzuddin said...

yup..
mmg kdg2 x selesa nek bus..
hehe
lg2 driver tu bwk lju
takutt...
xD

Wawa_Nadwa said...

UnGu VioLet :

terima kasih kak sbb jenguk sini lagik.
alhamdulilah sihat shat aje..
=)

Wawa_Nadwa said...

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ sa:

owh bantal mane buleh tinggal.
hahahha!

Wawa_Nadwa said...

El-Zaffril:

ko dh biasa kottttt!!

Wawa_Nadwa said...

Eazy Izzuddin :

tu la dalam bas tu tawakal je la.
hahahhah!
tatot babe!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998