Friday, May 28, 2010

Pagi pagi dah melantakk nasik

Ok ok.. dah sampai pagi tuh, driver berhenti kedai makan kat tepi jalan kat mane den taktau.. Hehhe!! Ramai gak org makan kat situ.. Mesti sedap kan, rasanya driver tu sendiri sudah tentu dah byk kali cuba sbb tu bwk kamii disitu memandangkan satu jalan je, senang cite..

Ramai gak yg beratur nak mencuba nasik dagang. Aku cam pelikk je ok. Baru kol 7 lebey ko dah melantakk nasikk. Woo wooo tak terlalu awal ke nak makan nasik kan.. HEhehe!

Kalau aku pagi-pagi takleh makan yg berat kerana membuatkan kita jadi malas dan cepat ngantokk. Aku ni dah la suka tidooo, kang menguap 24 jam. Hahha! Jadi nasik nasik kena tolak ke tepii. Aku hanya makan 3 ketuii kuih dan air teh O sahaja. Itu sudah memadaii..

Cahaya matahari pagi di terengganuuu.. heee!!Masing-masing dengan tak mandi, sesedappp je terus makannnn. Patut la semua selera je makan. Muehehehee!~

3 comments:

El-Zaffril said...

Sedapnye makan kat ganu... serius... pagi pagi sedap makan nasi dagang....

soclose2213 said...

jalan-jalan cari makan..^.^

Rashid said...

3 biji kuih je? alamak!! diet sakan tu wawa..

Pekena nasi dagang pagi-pagi.. bestnya.. hehe. saja je..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998