Wednesday, May 5, 2010

Kep Ep See!!

Wa saja ja mahu merumitkan kalian membaca tajuk diatas. Padahal kan senang tulih/taip KFC ajorrr. Saje je gataii nak eja cam gitu. hahahha!!Arituh kan korangggg, ai makan kentucky fried chicken bersama cik kazira. Owh cik kazira sekarang peneman setia saya makan. Hohohooo!!

1 set snack plate for me. Tak berapa gemar air bergas jadi tukorrr aiyakk milooo ais, air pebret ai tuh. Hee! Sangat meminati chezzy wdges ok, tp makan byk2 jadi muakk la dengan sos itu.

Ayam plak, suke tang drumstik or wing. Bahagian lain tak sukak, lagi2 tang dada. Hahhaha. Jenuh aku nak kunyah isi ayam tuh, akhirnya ku tinggalkan je seketuiii tak abes makan. Ishh.. rugi rugiii.. Kalau kasi dua-dua drumstik kan syokkkkkk.. Nyumm!

Peace! (^_^)V

12 comments:

ChiLaBaey's said...

Tengok Ke Epp Sheee tu jer tekak dah rasa mual dah... Sebab baru jer makan... hehehe.... Selamat makan...!!! Entah apa2 ayat entah pakngah ni... :)

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ said...

sedap aihhhhh.....

sasha* said...

ahhhhhhhhh u berjaya buat i terliur huhu

soclose2213 said...

sedapnya makan KFC..nak g makan KFc la sat lagi..

Comel..

EpoL ღMadd said...

Kalau bawak epol,
seketul tu dah habis dah.he he he. ^^

Wawa_Nadwa said...

ChiLaBaey's :

haha.
yela dh kenyang mual la.
cube tgk time lapo td mesti terliuQ kan kan kan..
=P

Wawa_Nadwa said...

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ :

sedappppppp!!

Wawa_Nadwa said...

sasha* :

yess!!
mesti u blom mkn..
hee!

Wawa_Nadwa said...

EpoL ღMadd :

lenkali bwk epol je la.
ape yg wawa tak abes epol abeskan erkk.
hahah!

tong sampah..
=P

Wawa_Nadwa said...

soclose2213 s:

pi la makan.
kang meleleh aiyak liuQ tuh.
ehhehe!

lily lotus said...

sedap makan kulit ayam yg garing spicy tu. kruk krakk...

Rashid said...

chezzy wdges.. bestnya. Tetiba je rasa nak pergi terjah kfC..

Wawa bila kita nak pergi makan sama-sama ni? hehe..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998