Tuesday, May 18, 2010

IP MAN 2

Sebut betuiii betuiii 'Eppp Man'.. Bukan I P MAN.. Hohohoooo!! Confident je kooo IP Man, IP Man, bile dah tgk citer ni ghupenye bunyik lain.. Kekkekek! Mane la aku tgk yg Ip Man 1 tuh jadi guwe ngak tau gimana sebutan itu.. Tapi takde hal la nk sebut ape pun takde masalah pon. Keh keh keh!!Mengisahkan Master Ip Man yg ingin membuka sekolah untuk menyebarkan seni win chun disebuah bandar. Cerita bermula ketika dia menerima kunjungan dari seorang jejaka yg tampan lagi segak yg ingin menguji kehebatan Ip Man.

Untuk mengetahui cite lanjut pi la tgk erkk. Ku takmo cite disini rahsiaaaaa.. Padahal malas nk cite sebenarnya.. hahhahahhah!!




4 comments:

El-Zaffril said...

Dey peah... tengok movie bukan nak ajak

haya_yaya said...

Wa..akak da nengok..!!! bestttt ...kan..kan..?
2 kali dalam 1 hari..perrgghh..pastu tangan asik nk goyang2 jer..haip..haippp..;p

Wawa_Nadwa said...

El-Zaffril :

deyy tambiii.
heeeeee!!

alohh ko sudi ke nk tgk ngn aku kan.. sapoo la peahh ni ucopp..
hahahha!

Wawa_Nadwa said...

haya_yaya :

best gak..
tgn tu nk laju je..
sib baik tgn wawa ni laju nk lepukk org.
hahaha!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998