Saturday, May 8, 2010

Holiday ke PD sajorr

Aiyakk!! besaQ gilakk lubang id0ng hang. Korang masuk masuk je, terus tatap gambaQ idung aku yer.. Hahahha! Takpe bukan selalu. Heee!! peace.. (^_^)V
Owhh harini aku akan ke PD atau lebih panjang lagi Port Dickson. Opis kawan aku si Farzira, ade buat Family Day, tertibe aku dengan Mariam terlibat plak kan. Memang kiteorng nak plan gi PD, tapi bile opis si farziera ni ade buat, pandai2 je masukkan nama kiteorang sekali. Siapp masuk sukaneka lagi yer.. Waduhh malu aku. Hehhee!!

Aku tak bwk Si PUTEH, Mariam akan membawa si HITAM dia, aku hanya menumpang kasih org. Lallalla! mungkin lagi jimat minyak kan kan kannn. Heee!!

Ok, doakan aku selamat sampai dan pulang yer. Tata!!

Selamat Berhujung Minggu Semua!!

3 comments:

ChiLaBaey's said...

Cari orang PD lah Wawa.... Boleh tumpang rumah nanti bila nak ke sana.... Hehehehe.... :)

EpoL ჌Madd said...

Wah. Besar tu.
Kalau gali lombong, dah tak perlu spotlight.
Cahaya masuk terus menerus. ahak.
Farzira tu erra fazira kah. bhaha!

*macam biasa nak kutuk, lawa lagi. ^^*

-Mariam- said...

eehh....si comel ok......bkn si hitam.....correction....haha....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998