Wednesday, May 26, 2010

Hamperrr Bowling

Aku telah ditugaskan membeli barang-barang utk hamperrrr. Sudah tentu ape yang aku suka, aku beli la termasuk coki cokii.. Kann konfidentt je menang dengan harapan dapat la coki cokii ituu.. tapii hampehhh je. hahahah!

Mase syok syokk amek brg semua, ape yg rasa aku suke, aku amek.. Lupe yg budjet ngam ngam soiii je. Mama kate kalau lebih pakai duit aku.. woo woo wooo!! Bahayoooo.. kekekke!!

Dah sampai kaunterr, masa casher tu tett tett tett barang, aku dh bgtau siap-siap budjet aku bape. Sib baik casher tu amat memahami jadii solamatt duit denn.. heee!!Yang balutt semua ni serahkan saja pada mama.. Dia sgt hebat bab bab balut nih. Kalau nk kasi hadiah kt boiprenn "Maaa tulun balutkan.." dia okeyy je.. Hee!!~

6 comments:

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ said...

rasa mcm hamper tu kita yg punya kan dik?

hahahha...kak yanie tak pernah lupa kamoo..sebagai kawan...dah lama kita kenal since myspace kan....

hehhehehe

ChiLaBaey's said...

Cik Wawa, reservekan hamper tu satu untuk perlawanan akan datang... hehehhe.... Antara Damansara dengan Ampang yer... :)

El-Zaffril said...

Bile nak bagi aku hamper... selalu aku hampa je

Wawa_Nadwa said...

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿:

jom aar main boling.
tp jgn gelakkan wawa plak tau,.
hahahha!

yup!
myspace lah mula kita jadi SAHABAT sampai lah ke hari ini..

thanks kak kerana sudi menerima wawa sbg sahabat kamu..

(^_^)

Wawa_Nadwa said...

ChiLaBaey's :

mane leh.
kena buat br yg lebih besar.
BESARRR PUNYERR!!
hahhaha.

Wawa_Nadwa said...

El-Zaffril s:

aloh aloh alohh!
kesian je aku baca.
hehe!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998