Thursday, May 27, 2010

Beg bersalut lumpur

Ai kan pergi Pulau Lang Tengah kan kan kann. Beg yang besar gabakk semua sudah tentu ku simpan bwh bas, bwh bas?? wakakka.. janji korang phm sudahh.

Sok pagi bile koo amek beg koo balik gini jadinya.. Ni baru sampai ni, yang beg aku cam dah nak balik je, cam baru redah lumpur hutan pon adoo, kotor nyerrr la kannn..
Bukan salah aku tau, masa simpan bwh bas tu dah susun baekk punya. Pagi pagi tuh amek beg tgk dah jadi gini.. Bengang je haku, malu pon adoo... Cis!

Beg org lain aku tgk semua bersihhhhhhh cam beg baru, nape beg aii je yang kotor sgt nih.. Ade org sabotajjj erkk.. =P

Nasib baik la tak basah kalau tak, dalam semua tuh basah aiii mahu pkai ape?? hiks!


6 comments:

ChiLaBaey's said...

Pasal tak ajak saya kot....!!! Hehehehe... Welcome back... :)

cha said...

backpack i dh koyak rabak.need to buy a new one for vacationnnn :D

El-Zaffril said...

Paki two piece je la uolss....

Wawa_Nadwa said...

ChiLaBaey's :

yela kot..
aduihh ni la akibat nyerr..
hehehhe!

Wawa_Nadwa said...

cha:

yes!
beli je la yg baru sok sok senang.

Wawa_Nadwa said...

El-Zaffril:

byk la hangg..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Penafian @ Pemberitahuan

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di misswawa's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada misswawa's blog . SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998